Agencje: Lettly i DDOB specjalizujące się w Influencer Marketingu w SAR

Informacja Prasowa - 02.04.2024
244

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR przyjęło nowych członków – Agencję Lettly oraz DDOB specjalizujące się w Influencer Marketingu

Z dumą informujemy, że Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR po raz kolejny rozszerza granice swojej działalności i przyjmuje do swojego grona agencje zajmujące się Influencer Marketingiem. Pokazuje to, że nie tylko dynamicznie się rozwijamy, ale także uczestniczymy w kreowaniu nowej rzeczywistości, poszerzając nasze portfolio o nowych i innowacyjnych partnerów.

Dlatego niezmiernie się cieszymy, że możemy powitać w naszych szeregach agencje Letty oraz DDOB Lettly to agencja strategiczna influencer marketingu, która działa od 2015 roku. Jej misją jest tworzenie wartościowych i długoterminowych relacji między markami a influencerami, opartych na zaufaniu, współpracy i zaangażowaniu w duchu myśli Influencer is not an idea.
Agencja odpowiada za cały proces współpracy z twórcami — od tworzenia strategii, przez koncepcję kreatywną, aż do realizacji i raportowania kampanii. Firma współpracowała m.in. z markami Zalando, Netflix, Vichy, Farfetch, Skoda, Iwostin czy Danone.

Wśród agencji partnerskich Lettly są np. Polot, Przestrzeń, VMLY&R, Albedo Marketing, 180heartbeats + JUNG v. MATT czy 24/7 Communications.

„Lettly powstało dokładnie w tym samym czasie, co słowo influencer. Byliśmy jedną z pierwszych agencji influencer marketingu, a od 2023 jesteśmy pierwszą w Polsce agencją strategiczną influencer marketingu. Czujemy się bardzo związani z tą branżą, dlatego zależy nam na popularyzowaniu najwyższych standardów współpracy z twórcami, jak i podmiotami reklamowymi. Czujemy odpowiedzialność za obszar influencer marketingu w Polsce, dlatego cieszymy się, że dołączyliśmy do organizacji, która zajmuje się opracowywaniem i popularyzowaniem dobrych praktyk biznesowych, które również chcemy szerzyć. Nasza misja edukacyjna jest spójna z działaniami Stowarzyszenia, dlatego na pewno będziemy aktywnie uczestniczyć w inicjatywach SARu w trosce o wizerunek i standardy influencer marketingu w Polsce” — Jakub Orłowski, CEO Lettly.

DDOB istnieje na rynku od 2013 roku, i jest tym samym jedną z najdłużej działających agencji influencer marketingu w Polsce. Na wszystkich dostępnych platformach realizuje kampanie z mikro, makro i nano influencerami, celebrytami i artystami. Agencja może się poszczycić ponad pięcioma tysiącami zrealizowanych kampanii dla największych polskich i światowych marek.
„Sami jako agencja jesteśmy influencerem, co potwierdza prowadzenie największych kanałów własnych na TikToku i Instagramie. Zgromadziliśmy wokół siebie społeczność młodych użytkowników social mediów z generacji Z i Zalfa, którzy dzięki nam mogą być bliżej swoich influncerskich idoli.

Comments

comments

244
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...