Agencje Bluerank i GoldenSubmarine podpisały porozumienie o współpracy merytorycznej

Informacja Prasowa - 09.12.2019
236

Agencje Bluerank i GoldenSubmarine podpisały porozumienie o współpracy merytorycznej

Głównym celem zawarcia umowy jest, jak podkreślają obie strony, wzajemne uzupełnienie i wzmocnienie kompetencji w różnorodnych obszarach komunikacji e-marketingowej. Dzięki temu potencjał obu agencji działających wspólnie – zwłaszcza w kontekście udziału w wybranych przetargach i pozyskiwania nowych klientów – znacząco wzrasta.

Firmy mają już za sobą pierwsze doświadczenia współpracy dotyczącej łączenia oferty i wymiany doświadczeń w obsłudze klientów. Umowa jest bezterminowa.

 

Obie agencje – Bluerank i GoldenSubmarine – zatrudniają po przeszło stu pracowników oraz mogą pochwalić się wieloletnim doświadczeniem na rynku i szerokim portfolio klientów.

 

Od lat znamy się z Bluerankiem, nadajemy na tych samych falach. Ponieważ kompetencje obu agencji uzupełniają się, nawiązując bliższą współpracę, znacząco poszerzamy zakres wspólnej oferty. To bardzo istotne, zwłaszcza że działamy w bardzo złożonej, postdigitalowej rzeczywistości, gdzie granice komunikacji w między kanałami zacierają się. Tymczasem wspólnie tworzymy zespół prawie dwustu pięćdziesięciu ekspertów z różnych obszarów komunikacji marketingowej, co przyniesie znaczące korzyści naszym klientom – Grzegorz Krzemień, prezes GoldenSubmarine.

 

Łączymy siły z GoldenSubmarine, bo czujemy, że działamy i myślimy podobnie. Do tego nasze kompetencje wzajemnie się uzupełniają. GoldenSubmarine są świetni w kreacji, o czym świadczy pozycja na rynku i liczne nagrody na ich koncie. My czujemy się mocni w performance marketingu. Wspólnie możemy kompleksowo realizować usługi obejmujące wiele obszarów i konkurować z sieciowymi agencjami i domami mediowymi. Nasze doświadczenia i współpraca z partnerami zagranicznymi pozwalają także myśleć o wspólnych projektach międzynarodowych – Maciej Gałecki, prezes Bluerank.

 

Comments

comments

236
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...