Agencja WebTalk odpowiedzialna za media społecznościowe Super-Pharm

Informacja Prasowa - 11.05.2023
176

Wcześniejsza współpraca między klientem a agencją opierała się na współpracy projektowej.

Do portfolio agencji digitalowej WebTalk dołączyła stała obsługa social mediaSuper-Pharm. Wcześniejsza współpraca między klientem a agencją opierała się na współpracy projektowej.

WebTalk z Super-Pharm współpracuje od wielu lat. Wcześniej projektowo, produkując content na YouTube’a brandu, w ramach formatu “Super Porady”. Zaufanie i jakość dostarczana przez agencję zaskutkowały rozszerzeniem spektrum działań do stałej obsługi istniejących już kanałów społecznościowych marki, tj. Facebooka, Instagrama, jak i powołania do życia i prowadzenie kanału marki na TikToku.

– Nasza historia z Super-Pharm opiera się na licznych projektach, które pozwoliły nam poznać Klienta i nauczyć się przewidywać jego potrzeby dynamicznie i na wysokim poziomie. Tym bardziej cieszy nas rozszerzenie współpracy do stałej obsługi, gdzie
znajomość tę możemy dalej rozwijać i wspólnie tworzyć kolejne realizacje. Oddanie pod naszą opiekę SoMe marki i możliwość stworzenia od początku kanału TikTok jest dla nas ukoronowaniem naszych wcześniejszych działań i dowodem na zaufanie
w relacji. Wierzymy, że nasza współpraca będzie długofalowa i pełna sukcesów – mówi Agata Szybilska-Czech, Client Service Director w WebTalk.

 

Comments

comments

176
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...