Agencja Warsaw Creatives z prestiżową nagrodą Best of Craft w konkursie KTR 2020

Informacja Prasowa - 07.12.2020
289

Agencja Warsaw Creatives z prestiżową nagrodą Best of Craft w konkursie KTR 2020

Agencja Warsaw Creatives z prestiżową nagrodą Best of Craft w konkursie KTR 2020

23 listopada 2020 roku odbyła się 17 gala rozdania nagród dla najlepszych idei kreatywnych w Polsce. Wydarzenie jak co roku organizował Klub Twórców Reklamy, a podczas gali jego Jury przyznało agencji Warsaw Creatives prestiżową nagrodę Best of Craft oraz potrójne złoto za kampanię #CiaoKendall zrealizowaną dla marki RESERVED.

W kampanii AW19 marki RESERVED Kendall Jenner, ikona stylu generacji Z, ma wiele twarzy. Na początku staje się zmysłową Sophią Loren z Małżeństwa po włosku, innym razem dziewczęcą Natalie Portman z Leona Zawodowca, by na końcu przybrać postać jedynej w swoim rodzaju femme fatale. W tej niewinnej zabawie doskonale pomaga jej moda, bowiem kolekcje RESERVED stanowią źródło skrajnie różnych inspiracji oraz formę gry, przez którą bohaterka wyraża swoje fascynacje i tęsknoty.

Kampania #CiaoKendall, której zdjęcia realizowane były przez 2 dni w Mediolanie w lipcu 2019 roku, zebrała ponad 21 milionów wyświetleń i była najczęściej wyświetlanym filmem na YouTube’ie w Polsce w 2019 roku, a sama Kendall Jenner wielokrotnie publikowała na swoich social mediach efekty jej realizacji.

To, co najbardziej lubię w tej kampanii, to fakt, że po ponad 1,5 roku od premiery nie zestarzała się i wciąż pozostaje wspaniałym obrazem. Każdy z elementów jest dopracowany do perfekcji, co widać m.in. w scenie tańca, która zarówno pod względem układu choreograficznego, jak i w aspekcie wizualnym (fryzura, piękny jasno turkusowy golf i bordowa spódnica, czerwony dywan) jest świetna. Całość to efekt wspaniałej współpracy pomiędzy Marketing Team RESERVED, naszą agencją i twórcami, których do tego wybraliśmy: reżysera Gordona von Steinera, stylisty Jacoba K, scenografa Andy Hillmana, DOP-a Stuarta Winecoffa i wielu innych osób – powiedział podczas gali KTR 2020 Paweł Walicki, Executive Producer & CEO Warsaw Creatives.

#CiaoKendall to kolejna kampania wyprodukowana przez Warsaw Creatives, lecz jak dotąd największa w historii marki RESERVED. Wcześniej agencja odpowiadała m.in. za cenione realizacje z Cindy Crawford czy Joanną Kulig, lecz to kampania #CiaoKendall wydała się idealną okazją do pierwszego zgłoszenia do konkursu KTR w historii agencji. Kampania została doceniona przez Klub Twórców Reklamy i nagrody Best of Craft oraz potrójne złoto w kategorii Craft – Video za Production Excellence, Casting oraz Color Correction szczęśliwie powędrowały do Warsaw Creatives.

Podczas transmisji online z tegorocznej gali Klubu Twórców Reklamy wręczono nagrody (słynne miecze KTR) za najbardziej twórcze i pomysłowe idee kreatywne w Polsce, lecz zamiast fizycznego wydarzenia zorganizowano transmisję online, którą można w całości obejrzeć na Facebookowym fanpage’u KTR: https://fb.watch/28BA5im0Bd/ lub przeczytać o nominacjach i wygranych na stronie internetowej Klubu: https://ktr.org.pl/nagrody-ktr-2/

Kampania AW19 RESERVED #CiaoKendall jest dostępna na YT: https://youtu.be/KiEGVvRNN2g

 

 

Comments

comments

289
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...