Agencja WALK wypromuje nową usługę – wypożyczanie auta na minuty

Informacja Prasowa - 13.10.2016
172

Za kampanię „Auto na minuty” odpowiada agencja WALK

WALK jest odpowiedzialny za opracowanie strategii i koncepcji kreatywnej komunikacji marki Traficar w obszarze ATL, social media i PR. Klient został pozyskany w drodze wygranego przetargu.

Firma Express wprowadziła na rynek nową markę – Traficar, która oferuje innowacyjną na polskim rynku usługę wynajmu samochodów na minuty. Promująca ją kampania pod hasłem „Auto na minuty” rozpoczęła się 3 października.

Express to największa wypożyczalnia samochodów w Polsce z własną flotą ponad 7 000 pojazdów, oferująca usługi zarówno klientom indywidualnym, jak i firmom. Na rynku istnieje od 1996 roku, jednak jej korzenie sięgają 1989 roku. Do tej pory firma oferowała usługi w pełnym spektrum czasowym od tradycyjnego rent a car-u, poprzez wynajem średnioterminowy, aż po kontrakty kilkuletnie i obsługę flotową pojazdów. Teraz wprowadziła na rynek nową markę – Traficar, dzięki której konsumenci, za pomocą smartfona, będą mogli wynająć samochód nawet na kilka minut. Na świecie takie rozwiązanie zdobywa coraz większą popularność, jednak na polskim rynku jest to innowacja.

walk_traficar_5

walk_traficar_3

System wynajmu jest w pełni zautomatyzowany i odbywa się za pośrednictwem aplikacji mobilnej. Co więcej, klient nie zajmuje się tankowaniem samochodu czy jego myciem. Wszystko jest wliczone w cenę, a najem rozliczany w zależności od czasu użytkowania pojazdu oraz przejechanych kilometrów. Jednocześnie jest to projekt wpisujący się w najnowsze trendy społeczne, ponieważ zmniejsza natężenie ruchu w centrach miast, a co z tym idzie emisję spalin.

Kampania wprowadzająca markę na rynek pt. „Auto na minuty” skupia się przede wszystkim na przeciwstawieniu zalet korzystania z Traficar z wadami posiadania samochodu na stałe. Klienci tego rozwiązania nie muszą bowiem płacić za ubezpieczenie czy serwisowanie auta, a mogą z niego korzystać tylko wtedy, kiedy go potrzebują. W kreacjach wyrażają to hasła:

„Nie mam auta, kiedy trzeba płacić za serwis i ubezpieczenie. Mam auto, kiedy spieszę się na spotkanie na drugim końcu miasta”,  „Mam auto, kiedy jadę na imprezę, ale nie mam go, kiedy z niej wracam” czy „Mam auto, kiedy wracam z zakupami, ale nie mam auta, kiedy trzeba jechać na myjnię”. W ten sposób pokazano, że w życiu każdego z nas są takie sytuacje, kiedy potrzebujemy samochodu np. 30 min lub godzinę, a nie na stałe. Wówczas odpowiedzią jest Traficar.

Samochody Traficar na razie są dostępne w Krakowie, ale docelowo mają się pojawić we wszystkich największych miastach Polski. Kampania wprowadzająca markę na rynek rozpoczęła się 3 października br. i zasięgiem objęła Kraków oraz jego okolice.

W ramach współpracy WALK jest odpowiedzialny za przygotowanie strategii oraz stworzenie idei kreatywnej komunikacji Traficar, a także realizację wszystkich formatów reklamowych.

WALK Creative zajęło się przygotowaniem identyfikacji wizualnej marki oraz materiałów ATL, w tym billboardów, spotów radiowych i niestandardowych formatów reklamowych. Spoty w dwóch wersjach 30’’ i 15’’ są emitowane w krakowskich stacjach radiowych. Materiały OOH ukazały się na terenie Karkowa i okolic.

WALK Social Media jest odpowiedzialne za realizację działań w mediach społecznościowych (Facebook i Instagram) oraz aktywacji konsumenckich.

WALK PR zajęło się działaniami w obszarze media relations.

Partnerami strategicznymi firmy Express w projekcie Traficar są: General Motors Poland oraz Bank BGŻ BNP Paribas.

Comments

comments

172
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...