Agencja Triple PR wzmacnia zespół Client Service

Informacja Prasowa - 16.05.2023
175

Rozwój zespołu związany jest ze stale rosnącym portfolio agencji.

Agencja Triple PR powiększa zespół. Do działu komunikacji biznesowej kierowanego przez Agnieszkę Malesza-Woźniak i Magdalenę Dymek dołączyły Paulina Woźniak (Senior PR Consultant) oraz Monika Bielkiewicz (PR Consultant). Awans na stanowisko PR Consultant otrzymała Aleksandra Konopka. Rozwój zespołu związany jest ze stale rosnącym portfolio agencji.

Do podstawowych zadań trzech specjalistek w zespole Triple PR należy dbanie o wysoki poziom usług i rozwój projektów tak, aby jak najlepiej odpowiadać na strategiczne i operacyjne potrzeby klientów. Client service to kluczowa kompetencja naszej agencji i każdej z nas. Działamy w myśl koncepcji Business to Human. Dlatego kluczowe wartości, jakie wyznajemy, to elastyczność, zaangażowanie i odpowiedzialność. Takiego podejścia uczymy nasz zespół – podkreśla Agnieszka Malesza-Wozniak, założycielka i partnerska zarządzająca Triple PR.

W Triple PR Aleksandra Konopka pracuje w zespole specjalizującym się w obsłudze klientów branży real estate oraz automotive. Odpowiada za działania Media Relations, tworzenie contentu oraz komunikację w mediach społecznościowych, organizację eventów i projektów niestandardowych. Wspiera także zespół w działaniach budujących wizerunek własny agencji. Swoje pierwsze szlify zawodowe zdobyła w agencji Compass PR, wspierając projekty z obszaru farmacji i lifestyle dla klientów takich jak: Polskie Towarzystwo Okulistyczne i Fundacja Orlen. Monika Bielkiewicz dołączyła do zespołu odpowiadającego za kompleksową koordynację działań dla firm z branży automotive oraz HR. W agencji Triple PR odpowiedzialna jest za szeroko rozumianą komunikację oraz pozycjonowanie ekspertów w mediach branżowych, tworzenie treści oraz opiekę nad profilami klientów w social mediach. Z wykształcenia jest specjalistką od komunikacji społecznej i reklamy. Podczas swojej 14-letniej pracy po stronie korporacji nabyła wiedzę i umiejętności z obszaru obsługi klienta, a także prognozowania ruchu i planowania zasobów. Doświadczenie w planowaniu i realizacji kampanii wizerunkowej zdobyła w dziale marki i komunikacji B2B Orange, gdzie pracowała jako Junior Communication Manager

W Triple PR Paulina Woźniak jest odpowiedzialna za kompleksową obsługę klientów oraz rozwój agencji w nowych obszarach. Dodatkowo, wspiera klientów w działaniach marketingowych związanych z uczestnictwem w wydarzeniach branżowych oraz członkostwem w organizacjach z danego sektora. Paulina swoją zawodową przygodę w obszarze PR i marketingu rozpoczęła w 2017 roku w fundacji Pro Progressio, gdzie była odpowiedzialna za rozwój cyklu konferencji biznesowych i kanałów społecznościowych. Miała także okazję współtworzyć studenckie projekty employer brandingowe dla marek takich jak: Accenture, Deloitte czy Grupa Żywiec.

Comments

comments

175
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...