Agencja Tigers wygrała przetarg na obsługę profili social media marki mLeasing

Informacja Prasowa - 30.04.2021
144

Agencja Tigers wygrała przetarg na obsługę profili social media marki mLeasing

Agencja Tigers wygrała przetarg na obsługę profili social media marki mLeasing. Współpraca formalnie trwa od 1. lutego, a umowa z opcją przedłużenia została podpisana na rok.

W ramach współpracy z mLeasingiem, Tigers było odpowiedzialne za stworzenie strategii komunikacji w social media i prowadzi działania na Facebooku oraz Linkedin. Docelowo współpraca obejmie również działania reklamowe. 

Współpraca trwa od 1. lutego 2021 r. 

– W procesie przetargu postawiliśmy na mocną komunikację eksperckości i elastycznej oferty firmy. mLeasing posiada zróżnicowane portfolio produktów, które są punktem wyjścia w działaniach socialmediowych. Big Idea koncepcji reklamowej to  „leasingujemy Twoje marzenia” – podkreśla Martyna Celuch, team leader w Tigers.

mLeasing jest częścią grupy kapitałowej mBanku i jako jedna z czołowych firm świadczących usługi finansowania dla przedsiębiorców dostarcza finansowanie m.in. dla branż: nieruchomości, medycyny, transportu, produkcji, budownictwa czy handlu.

Tigers istnieje od 2015 roku i obsługuje takie marki jak: Motorola, Salad Story, Herbalife, Krowarzywa, Eduweb. W 2021 r. agencja przeszła całościowy rebranding (wcześniejsza nazwa – Social Tigers).

Comments

comments

144
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...