Agencja They.pl nawiązała współpracę z marką Łukasza Jemioła

Informacja Prasowa - 04.10.2017
175

Agencja They.pl nawiązała współpracę z marką Łukasza Jemioła

Agencja digital marketingu They.pl nawiązała współpracę z polskim projektantem mody – Łukaszem Jemiołem. Do zadań agencji należy prowadzenie działań performance marketingowych w social mediach, które skupiają się na najnowszej kolekcji.

Pokaz prezentujący kolekcję Łukasza Jemioła jesień–zima 2017/2018 odbył się 27 września w praskiej Drukarni. Za działania online dla tej kolekcji odpowiada agencja They.pl.

Prowadzenie działań digital marketingowych wspierających e-commerce w branży fashion jest wręcz niezbędne. Cieszymy się z podjęcia współpracy z klientem, który przykłada najwyższą wagę nie tylko do kreatywnej części swojego biznesu, ale ma 100-procentową świadomość tego, jak ważne są działania online, w tym oczywiście marketing w internecie – komentuje Maciej Miszczuk, wiceprezes i współzałożyciel They.pl.

Agencja stworzyła kreacje graficzne, sklep na Facebooku  oraz będzie prowadziła działania performance marketingowe w social mediach marki.

Chcemy zapewnić naszym klientom największą wygodę zakupów kolekcji jesień–zima 2017/2018 w social mediach. Cieszymy się, że nasze cele są realizowane przez zespół specjalistów They.pl – podsumowuje Małgorzata Downar, Sales Manager marki Łukasz Jemioł.

Wszystkie działania mają na celu wsparcie e-commerce www.jemiol.com oraz kolekcji jesień–zima 2017/2018.

Comments

comments

175
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...