Agencja Sport Brokers ogłasza współpracę Michała Pola z marką x-kom

Informacja Prasowa - 18.03.2020
53

Agencja Sport Brokers ogłasza współpracę Michała Pola z marką x-kom

Spółka x-kom, zarządzająca siecią 27 nowoczesnych sklepów stacjonarnych ze sprzętem elektronicznym, a jednocześnie jednym z najczęściej wybieranych sklepów internetowych w kraju, będzie promować swoje produkty we współpracy z Michałem Polem. Komunikacja będzie oparta o media społecznościowe jednego z najpopularniejszych dziennikarzy sportowych w Polsce.

W ramach współpracy Pol będzie w sportowym kontekście promował produkty z oferty x-kom na kanale YouTube „Polsport”, a także razem z partnerem przeprowadzi szeroko zakrojone akcje angażujące kibiców. x-kom, chcąc docenić sportową społeczność, która wytworzyła się wokół Michała, zorganizuje dla jego widzów specjalne promocje, które będą ogłaszane podczas transmisji na żywo, będących najpopularniejszym formatem wideo Michała Pola. Znanego dziennikarza na platformie YouTube subskrybuje obecnie 126 tysięcy osób.

Wyjście poza influencerów sprzętowych i gamingowych to dla nas wielka szansa. W końcu fani Michała też kupują komputery czy smartfony– mówi Jakub Biel, odpowiedzialny za PR i komunikację x-komu. – Poza tym Pol idealnie uzupełnia naszą rodzinę twórców internetowych, w której każdy jest trochę szalony, ale przy tym bardzo autentyczny – dodaje.

– X-kom to partner, który od lat łączy świat sportu z digitalem, wspierając zarówno polski futbol, jak i e-sport, więc nasza współpraca jest niezwykle naturalna. Bardzo się cieszę, że zyskają na niej moi fani, na których będą czekać atrakcyjne konkursy i promocje –podkreśla Michał.

Sieć sklepów ze sprzętem elektronicznym x-kom regularnie promuje się sport i e-sport, sponsorując m.in. występujący w PKO BP Ekstraklasie Raków Częstochowa i organizację e-sportową x-kom AGO. Marka słynie również z nieszablonowych akcji promocyjnych w internecie.

Od września ubiegłego roku Michał Pol jest partnerem w agencji Sport Brokers, specjalizującej się w sprzedaży oraz obsłudze sportowych kampanii mediowych i influencerskich. Agencja zajmie się koordynacją współpracy pomiędzy dziennikarzem a siecią sklepów ze sprzętem elektronicznym.

Comments

comments

53
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...