Agencja SocialCube wchodzi na rynek z nową, rozbudowaną ofertą

Informacja Prasowa - 19.09.2019
238

Agencja SocialCube wchodzi na rynek z nową, rozbudowaną ofertą

Funkcjonująca z powodzeniem od blisko 2 lat, agencja SocialCube gruntownie przebudowała ofertę usług marketingowych dopasowując ją do potrzeb typowego Klienta.

Firma, mająca swoje korzenie w branży IT kierowała większość swoich usług właśnie do firm informatycznych dostrzegając ich niewielkie zaangażowanie w działania marketingowe, a w szczególności digitalowe. Ofertę agencji dla tych podmiotów stanowiły wówczas usługi social sellingowe nawiązujące do employer brandingu, budowy marek osobistych, z elementami kreacji video i podstawowymi szkoleniami z zakresu obsługi mediów społecznościowych dla biznesu.

Ostatni rok to dla SocialCube czas intensywnego wzrostu liczby klientów i obsługiwanych branż – poza IT, firma obsługuje obecnie podmioty z sektorów podróży motywacyjnych, doradztwa personalnego i konsultingu, szkoleń, branży budowlanej czy usług finansowych. W przebudowanym modelu biznesowym SocialCube wydzielone zostały cztery główne filary i jednostki organizacyjne, a każdy dział jest wspierany przez zasoby współdzielone (copywriterzy, dział graficzny). Składają się na nie: dział szkoleń, video marketingu, komunikacji SoMe. Ostatnim działem jest Connect Influence Grow, realizujący autorski, rozbudowany program marketingowo-sprzedażowy u klientów agencji.

Jak podkreśla Bartosz Bredy, wiceprezes firmy, nowy pomysł na funkcjonowanie agencji jest wynikiem nie tyle trendów, co rozpoznania potrzeb klientów, często szukających rozwiązań elastycznych i nieszablonowych. Zainteresowane organizacje nie zawsze dysponują wysokimi budżetami reklamowymi, rozumieją jednak konieczność wykorzystania mediów społecznościowych do budowy przewagi konkurencyjnej.

 

Comments

comments

238
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...