Agencja Social Tigers świętuje trzecie urodziny

Informacja Prasowa - 14.05.2018
116

Agencja Social Tigers świętuje trzecie urodziny

Zaczynali od Facebooka, na którym obserwuje ich dziś 10 tys. osób, a ich fanpage należy do najbardziej angażujących na rynku agencyjnym. Po trzech latach marka Social Tigers jest nie tylko rozpoznawalna, ale również doceniana przez branżę.

 

Agencja Social Tigers powstała 11 maja 2015 roku. Początkowo była to jednoosobowa działalność Franciszka Georgiewa, założyciela marki, która bardzo dynamicznie przekształciła się w kilkunastoosobową agencję działającą pod rozpoznawalnym brandem Social Tigers.
Specjalizacją agencji jest obsługa kanałów social media, z naciskiem na dominujący wśród serwisów społecznościowych Facebook. Klienci Social Tigers korzystają też z obsługi PR, usług graficznych oraz foto i wideo. W portfolio agencji nie brakuje również szkoleń z obsługi systemu reklamowego Facebooka, które odbywają się regularnie i cieszą się wysoką oceną uczestników.

#3RokTygrysa

W trzecim roku działalności zespół agencji powiększył się o trzech konsultantów, dodatkowego, trzeciego grafika, office managera i koordynatora sprzedaży. Obecnie pod brandem Social Tigers działa siedemnaście osób, a agencja regularnie przeprowadza rekrutacje i rośnie w siłę. Do statystyk warto jeszcze dodać ponad dwadzieścia przeprowadzonych szkoleń oraz wiele wystąpień publicznych z udziałem tygrysich ekspertów. Social Tigers nie zabraknie również podczas prestiżowego branżowego wydarzenia Social Media Week, które odbędzie się 14-15 czerwca w Warszawie.

Ostatni rok to wiele kroków milowych dla naszej organizacji. Zaczęliśmy mocno, od wydania w czerwcu 2017 roku pierwszego bezpłatnego e-booka o reklamie na Facebooku, który bez specjalnej promocji został pobrany przez kilka tysięcy osób. Rok 2018 otworzyliśmy nową identyfikacją wizualną. Nasze logo przeszło transformację. W porównaniu do pierwotnego, komiksowego tygrysa nabrało dojrzałego i ponadczasowego charakteru. Przełom roku to również czas sporych zmian w strukturze organizacji. Nie ustrzegliśmy się błędów i firma „dorosła” do etapu wprowadzenia struktury, procedur i rutyny operacyjnej, by wewnętrzny porządek przełożył się na jeszcze lepszą realizacje celów naszych Klientów. – MÓWI FRANCISZEK GEORGIEW, CEO SOCIAL TIGERS

Comments

comments

116
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...