
Agencja reklamowa Hand Made realizuje działania w ramach najnowszej kampanii marki Duda
Informacja Prasowa - 29.04.2025
string(137) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2025/04/68109dbf5e81b074c89a590f_Obszar-kompozycji-2-1200x500.png');"
string(111) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2025/04/68109dbf5e81b074c89a590f_Obszar-kompozycji-2-1200x500.png"
W wyniku wygranego przetargu agencja odpowiada między innymi za kampanię telewizyjną oraz kompleksową organizację loterii.
Marka Duda rusza z szerokimi działaniami reklamowymi i przechodzi rebranding. W ramach współpracy Hand Made odpowiada za kampanię telewizyjną – w tym scenariusze spotów, produkcję oraz postprodukcję spotów. Działania reklamowe zostaną wzmocnione loterią promocyjną.
Zależało nam, żeby pokazać wachlarz produktów – i to nie tylko w końcowym packshocie. Połączyliśmy więc animację z apetycznymi ujęciami potraw i od początku wiedzieliśmy, że efekt będzie świetny! Plan dopełniły też ujęcia dedykowane social mediom z udziałem wszystkich naszych bohaterów. Dodatkowo, skomponowaliśmy dedykowany utwór, który oddaje klimat produkcji. – powiedziała Magda Ludwig Agency Producer w Hand Made
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
