Agencja reklamowa Dziadek do orzechów z okazji Dnia Dziadka wydała książkę dla dzieci

Informacja Prasowa - 23.01.2018
254

Agencja reklamowa Dziadek do orzechów z okazji Dnia Dziadka wydała książkę dla dzieci

Nowa kampania wizerunkowa agencji Dziadek do orzechów przekonuje, że warto sięgać poza horyzont i realizować swoje marzenia. A wszystko to w formie wierszowanej bajki dla dzieci zatytułowanej ,,Fotel dziadka”.

,,Fotel dziadka” to książka dla dzieci, która opowiada o sile marzeń. Główny bohater książki, tytułowy fotel, zachęcony przez codzienne, barwne i niesamowite historie, które dziadek opowiada swoim wnukom, zaczyna wierzyć w nieznany sobie świat i postanawia sprawdzić istnienie zupełnie nowej rzeczywistości znajdującej się poza pokojem, w którym mieszka. Wbrew niedowierzaniu i szyderstwom ze strony innych mebli znajdujących się w pokoju, fotel dziadka postanawia opuścić dom i tym samym zaczyna spełniać swoje marzenia.

(…) ,,W tym świecie dobrych rzeczy

Jest bardzo, bardzo wiele.

A najlepszą z nich jest to,

Że są w nim marzyciele.” (…)

– Postanowiliśmy stworzyć kampanię dla wszystkich marzycieli, zanim każdy z nich zostanie dziadkiem. Dzień Dziadka to święto wszystkich dziadków, a w związku z tym, że dziadek ten występuje także w nazwie i logo naszej agencji – to święto jest również nasze. Kampania Fotel Dziadka to zaproszenie do spełniania marzeń. – mówi Katarzyna Szybowska, copywriter i autor tekstu opowieści.

Bohater książki nie jest postacią fikcyjną. Fotel dziadka istnieje naprawdę. To fotel, który niegdyś należał do dziadka jednego z założycieli agencji – Alberta Stęclika. Pomagał opowiadać dziadkowi Alberta najlepsze historie, których wnukowie słuchali z wypiekami na twarzy. Teraz fotel znajduje się w biurze agencji i pomaga tworzyć reklamy.

,,Fotel dziadka” został wydany w formie ilustrowanej książki, którą można nabyć na Allegro http://allegro.pl/show_item.php?item=7146547667 oraz w formie audiobooka, do którego głosu udzielił Ireneusz Załóg, znany m.in. z dubbingu wielu bajek dla dzieci. Audiobook powstał we współpracy z Jakubem Jerszyńskim z Sounds Good.

 

 

Credits:

Kampania: Fotel dziadka

Agencja: Dziadek do orzechów

Planner: Albert Stęclik

Creative & Copywriter: Katarzyna Szybowska

Graphic Designer: Bogusław Nizierski

Sound design:  Sounds Good

Comments

comments

254
Komentarze
Sonda

Czy nagrody branżowe przynoszą agencjom PR, oprócz prestiżu, korzyści biznesowe??

Loading ... Loading ...