Agencja PZL i Timecode Film Production, razem dla oleju Kujawski 3 ziarna.

Informacja Prasowa - 10.05.2021
68

Agencja PZL i Timecode Film Production, razem dla oleju Kujawski 3 ziarna.

Agencja PZL i Timecode Film Production, razem dla oleju Kujawski 3 ziarna.

 W telewizji trwa emisja billboardów sponsorskich oleju Kujawskiego 3 ziarna (ZT „Kruszwica” S.A.). Koncepcja materiału opracowana została przez Agencję PZL i zrealizowana przez dom produkcyjny Timecode Film Production.

Mając w swojej ofercie tak unikatowy produkt jak olej Kujawski 3 ziarna, stanowiący połączenie olejów rzepakowego z pierwszego tłoczenia z olejami z lnu i pestek dyni, naszą intencją było jak najlepsze oddanie w komunikacji jego charakteru. Chcieliśmy pokazać, że dzięki specjalnemu składowi można stosować go na ciepło (do smażenia) oraz podkreślić bogactwo zawartych w nim wartości odżywczych. Oba te cele udało się zrealizować w billboardach sponsorskich dzięki bliskiej współpracy z agencją i PZL i domem produkcyjnym Timecode. – Powiedział Sławek Kozłowski, Brand Manager.

Billboardy zrealizowane jako „table top” pokazują smakowicie wysmażane na patelni mięso i warzywa podlane delikatnie olejem Kujawski 3 ziarna. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. Za zdjęcia foodowe odpowiadał Jacek Kędzierski.

Link do filmu z możliwością pobrania: https://vimeo.com/542071421

 

Comments

comments

68
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...