Agencja Publicon z nowymi projektami

Informacja Prasowa - 11.02.2021
229

Agencja Publicon z nowymi projektami

Agencja Publicon z nowymi projektami

Ostatni czas przyniósł agencji duży rozwój: zarówno w kwestii awansów czy nowych pracowników, jak i kolejnych projektów. Portfolio Publicon wzbogaciło się o marki takie jak norweski startup Otovo, pierwsza mobilna sieć hoteli Good Spot, BDO Advisory czy Zarząd Transportu Metropolitalnego, największego obszarowo organizatora transportu publicznego w Polsce.

Komunikacja i doradztwo strategiczne

Współpraca agencji z Zarządem Transportu Metropolitalnego rozpoczęła się jeszcze w 2020 roku. W ramach wspólnie podejmowanych działań powstała strategia komunikacji, prowadzone są media społecznościowe w trybie 24/7 oraz doradztwo w zakresie komunikacji kryzysowej. Agencja współpracuje z Wydziałem Prasowym i Komunikacji z Pasażerem, kierowanym przez rzecznika ZTM Michała Wawrzaszka.

Launch nowych marek i PR

W ostatnim czasie Publicon wprowadzał na polski rynek dwie nowe marki – Otovo i Good Spot. Pierwsza z nich to norweski startup, który oferuje innowacyjne podejście do fotowoltaiki. Stworzył platformę, która umożliwia zamówienie paneli słonecznych przez internet – od wyceny aż po podpisanie umowy. Dla Otovo Publicon prowadził działania komunikacyjne – zarówno launch marki na polskim rynku, jak i działania PR. Tylko w dwóch pierwszych miesiącach wypracowane zostały publikacje m.in. w Dzienniku Gazecie Prawnej, Money.pl, Bankier.pl czy My Company Polska.

Z kolei dla Good Spot – pierwszej mobilnej sieci hoteli w Polsce – Publicon opracował zarówno strategię i branding, jak i prowadzi działania PR. W ciągu pierwszych miesięcy pojawiło się blisko 200 publikacji w prasie i internecie – w tytułach takich jak m.in. Rzeczpospolita, Onet czy Innpoland.

Komunikacja wewnętrzna i rebranding

Portfolio Publiconu powiększyło się także o firmę doradczą BDO Advisory. Współpraca obejmuje zarówno doradztwo strategiczne, jak i komunikację wewnętrzną czy media społecznościowe. Agencja przeprowadza właśnie markę przez proces rebrandingu – z HBC Business Improvement na BDO Advisory.

Nowa oferta: Social Listening

Agencja wprowadziła również nową usługę – Social Listening. To oferta, dzięki której można szybko reagować na potrzeby klientów i budować przewagę rynkową na tle konkurencji. Social Listening składa się z dwóch wariantów. Pierwszy polega na stworzeniu dedykowanego raportu uwzględniającego analizę ilościową i jakościową komunikacji w mediach społecznościowych dla marki oraz jej najbliższej konkurencji. Drugi zaś to obsługa stała polegająca na sporządzaniu codziennych raportów dotyczących najważniejszych doniesień i komentarzy na temat marki w social media, tygodniowych obejmujących analizę marki oraz konkurencji wraz z rekomendacjami, a także miesięcznych zbiorczych raportów wraz z rekomendacjami strategicznymi.

Social Listening to nie tylko zbieranie danych z mediów własnych i konkurencji, ale przede wszystkim ich analizowanie i wyciąganie wniosków. To zbieranie wiedzy o obecnych i potencjalnych klientach, o tym, jak komunikują, jakie treści do nich docierają i jak reagują oni na konkretne marki.

Comments

comments

229
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...