Agencja PR Pan Pikto pozyskała trzech nowych Klientów

Informacja Prasowa - 02.06.2022
253

Każdego z innej - radykalnie różnej od siebie branży. Wszystkie nowe kontrakty zawarto w maju br.

Agencja PR Pan Pikto pozyskała trzech nowych Klientów – każdego z innej – radykalnie różnej od siebie branży. Wszystkie nowe kontrakty zawarto w maju br.
Pierwszym z nich jest Braight Technlogies – polski deeptech, który w 2022 wchodzi na rynek globalny. Pod opieką agencji znajdą się m.in. consulting strategiczny, relacje z mediami i wsparcie relacji inwestorskich. Braight wybrał Agencję PR Pan Pikto po wcześniejszej owocnej współpracy z brandami epeer oraz Icon24 należącymi do współwłaścicieli Braighta. Umowa na obsługę Braight Technologies została zawarta na czas nieokreślony. Za obsługę Klienta odpowiada Łukasz Jurkiewicz (CEO).
Kolejnym podmiotem, którą zaopiekuje się Pan Pikto jest Związek Polskie Mięso i IV edycja kampanii „Marka Polskie Mięso. Polska Smakuje”. W ramach współpracy z Agencją Brand New Heaven odpowiedzialną za prowadzenie całego projektu kampanijnego Pan Pikto zadba o relacje z mediami. Działania agencji będą towarzyszyć cyklowi eventów, popularyzujących polskie mięso drobiowe i wieprzowe. Agencja Brand New Heaven zgłosiła się do Pana Pikto z rekomendacji, a realizacja kampani zakończy się w lipcu 2022. Za obsługę Klienta odpowiada Przemysław Walas (Senior Account Executive)
Ostatnim kontraktem podpisanym w maju przez Agencję jest umowa ZZO Olszowa sp. z o.o. – podmiotem odpowiedzialnym za modernizację zakładu gospodarki odpadami w miejscowości Olszowa (Gmina Kępno, woj. wielkopolskie). Agencja PR Pan Pikto będzie odpowiedzialna za działania informacyjno-promocyjne inwestycji. Umowę podpisano w wyniku wygranego postępowania przetargowego. Kontrakt podpisano na 12 miesięcy, a jego wartość to 734 310 zł. Za obsługę Klienta odpowiada Angelina Ślosorz (New Business Manager)
Agencja PR Pan Pikto jest członkiem Związku Firm Public Relations (ZFPR) i The International Communications Consultancy Organisation (ICCO).

Comments

comments

253
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...