Agencja MWM PR realizuje ogólnopolską akcję marki Husqvarna
Agencja MWM PR media, wizerunek, marketing realizuje komunikacyjnie i odpowiada za przeprowadzenie ogólnopolskiej akcji CSR marki Husqvarna. 1 września kolejna akcja odbędzie się w Parku Jordana w Krakowie.
W tym roku Agencja MWM PR realizuje ogólnopolską akcję CSR marki Husqvarna. Głównym założeniem tego przedsięwzięcia jest zwrócenie uwagi lokalnych społeczności na znaczenie miejskich terenów zieleni. Nie tylko globalne trendy, ale także przeprowadzone w ramach akcji ogólnopolskie badania wykazują, że Polacy lubią spędzać czas w parkach i chcą mieć realny wpływ na ich wygląd. Ponadto celem akcji jest poprawa jakości życia mieszkańców miast i zaangażowanie ich w pielęgnację tych terenów. To już megatrend globalny – urbanizacja niejako wymusza na miejskich społecznościach podjęcie najefektywniejszych działań na rzecz zrównoważonego rozwoju zwłaszcza w miejskich aglomeracjach.
W ramach tegorocznej edycji w kilku miastach odbywają się wydarzenia poświęcone tej tematyce. Pierwsza odsłona akcji społecznej „W rytmie natury” miała miejsce w Lublinie. Teren Mariny nad Zalewem Zemborzyckim odzyskał dawny blask dzięki wspólnej pracy ekspertów Husqvarna z mieszkańcami Lublina.
W najbliższą sobotę 1 września w Krakowie w Parku Jordanabędzie miała miejsce kolejna odsłona projektu. Wspólnie z mieszkańcami Krakowa zadbamy o „zielone płuca miasta”. Ponadto przygotowaliśmy dla nich wiele atrakcji, w tym pokazy pracy drwala i arborysty, który profesjonalnie zajmuje się pielęgnacją drzew i krzewów metodą alpinistyczną, czy pokazy wozów strażackich.
Realizując ten projekt razem z lokalną społecznością chcemy zadbać o otaczające ich tereny zielone, takie jak parki i ogrody miejskie, czy miejsca rekreacyjne. Dobra kondycja zielonych terenów miejskich ma istotny wpływ na codzienne funkcjonowanie mieszkańców miast, stąd idea „w rytmie natury” która ma poprawić jakość ich życia – mówi Marcin Andrzejczyk, Regional Marketing Manager CEE, Husqvarna Division.
Cieszymy się, że w ramach naszych aktywności mamy szansę realizować kolejne projekty z zakresu CSR. „W rytmie natury” firmy Husqvarna, to duże przedsięwzięcie angażujące różne grupy odbiorców i społeczności lokalne. Do naszych obowiązków należy w ramach działań: opracowanie strategii komunikacyjnej akcji, koordynacja przeprowadzenia badań ogólnopolskich oraz lokalnych, media relations oraz działania promocyjne, prace i koordynacja nad jej przebiegiem – powiedziała Marta Winiarek-Miętus, Dyrektor Zarządzający MWM PR.