Agencja marketingowa Tigers odpowiedzialna za koncept kreatywny i realizację kampanii Motorola „Odkryj Ocean Możliwości”

Jerzy Ciszewski - 23.10.2023
127

Agencja Tigers przygotowała koncept kreatywny i wyprodukowała sesje zdjęciową oraz wideo do kampanii Motorola „Odkryj Ocean Możliwości”

 W kampanii, promującej najnowszy smartfon motorola edge 40 neo, bierze udział troje ambasadorów marki: muzyk Krzysztof Zalewski, aktorka Ola Adamska oraz streamerka Kasix. 
Kampania „Odkryj ocean możliwości”, związana z promocją smartfona motorola edge 40 neo, wystartowała w poniedziałek, 16 października 2023. Marka postawiła na nowych ambasadorów: Olę Adamską, Kasix oraz Krzysztofa Zalewskiego. Punktem wyjścia do stworzenia kampanii było globalne hasło modelu edge 40 neo „Motorola – Make a splash”, przy okazji którego promowane będą 3 modele telefonu powstałe we współpracy Motoroli i Pantone: niebieski (Caneel Bay), miętowy (Soothing Sea) oraz czarny (Black Beauty).
– Wiedzieliśmy, że przy tej kampanii chcemy kontynuować narrację rozpoczętą w zeszłym roku przy kampanii „Nie daj się zdefiniować #odkryjswójkolor”. Tym razem jednak postanowiliśmy skupić się na trzech ważnych aspektach, które prowadzą do sukcesu: odwadze, odkrywaniu siebie i podejmowaniu ryzyka pomimo różnych przeciwności. – mówi Karolina Zduńczyk, Influencer Marketing Expert Tigers.
Tigers podeszło do realizacji projektu holistycznie. Agencja nie tylko stworzyła koncept kreatywny, dobrała influencerów, napisała scenariusz i wyprodukowała sesję zdjęciową oraz wideo, ale też stworzyła trzy różne przesłania będące przekazami poszczególnych elementów kampanii: „Odważ się”, promowanym przez Krzysztofa Zalewskiego, „Odkryj siebie” (Ola Adamska) i „Zaryzykuj” (Kasix).
– Dopasowując ambasadorów do marki zawsze myślę o jej ideach, wartościach i koncepcie kampanii. W tym przypadku szukaliśmy buntowników, którzy nie boją się wyrażać swojego zdania, którzy żyją w zgodzie ze swoimi przeświadczeniami, dla których w duchu hasła Motoroli „Power to empower” rozwój jest nieustannym elementem codzienności; którzy są oryginalni, wychodzą poza schematy, są po prostu sobą i za to są powszechnie cenieni. Kiedy mieliśmy już stworzony koncept kampanii, naturalnym było dla mnie wybranie osób, które odpowiadają wspomnianym wartościom Motoroli, trafiają do grupy docelowej marki, ale też pasują do wspomnianych trzech aspektów prowadzących do sukcesu. Udało nam się zaprosić do współpracy niezwykłe osobowości, które idealnie odzwierciedlają hasła naszej kampanii. – dodaje Karolina Zduńczyk, Influencer Marketing Expert Tigers.
– Po raz kolejny mieliśmy okazję w Tigers przygotować tak duży koncept kreatywny, dobrać nowych ambasadorów marki, a następnie wyprodukować wszystkie materiały niezbędne do przeprowadzenia kampanii. Za tak dużymi projektami zawsze stoi cała kompania ludzi. Dlatego szczególnie dziękuję i gratuluję naszemu Teamowi Moto, w skład którego wchodzą: Karolina Zduńczyk, Anna Cecocho, Bartłomiej Kląskała, Tomasz Kozłowski, Mateusz Pietryka i Paweł Wasilewski. – podsumowuje Iga Wasilewska, Team Leader Tigers, odpowiedzialna z ramienia agencji za współpracę z marką Motorola.
Spot promocyjny według scenariusza Pawła Wasilewskiego wyreżyserował Stanisław Miroszewski, za stronę fotograficzną kampanii oraz zdjęcia artystów odpowiada Łukasz Dziewic – fotograf, który sam jest ambasadorem marki Motorola. Kompozytor Wojciech Urbański przygotował zaś aż 3 aranżacje utworu „Zabawa” Krzysztofa Zalewskiego, wykorzystane w poszczególnych wątkach spotu promocyjnego.

Koncept i realizację kampanii w obszarze digital oraz social media prowadzi agencja Tigers. Działaniami PR zajmuje się agencja Rumour, a za zakup mediów odpowiada agencja Assembly.

Comments

comments

127
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...