Agencja marketingowa SocialCube i platforma Sharebee podpisują umowę partnerską

Informacja Prasowa - 01.10.2019
203

Agencja marketingowa SocialCube i platforma Sharebee podpisują umowę partnerską

Wzrost popularności Social Sellingu determinuje jego automatyzację i rozwój narzędzi. Jednym z nich jest Sharebee – pierwsza polska platforma pozwalająca na kompleksowe wdrożenie programów Employee Advocacy do firmy. Po wewnętrznych testach trwających pół roku, agencja SocialCube wprowadza Sharebee jako stały element swojego pakietu usług.

Decyzja o podjęciu współpracy agencji marketingowej i start-upu jasno wynika z potrzeby rynku. Po programy Employee Advocacy sięgają już nie tylko małe firmy, ale także duże organizacje, w których zarządzanie treścią oraz zespołem pracowników-ambasadorów, a także mierzenie wyników wymaga dedykowanych narzędzi.

 “Po niemal 2 latach prowadzenia programów Employee Advocacy u naszych Klientów obserwujemy, że automatyzacja jest niezbędnym elementem skutecznego programu. Naszym zadaniem jest nie tylko realizować wspólnie z Klientem cele wizerunkowe oraz sprzedażowe, ale także rozwijać kompetencje cyfrowe ambasadorów i po prostu ułatwiać im pracę” – wyjaśnia CEO agencji marketingowej, Paweł Mączka.

 

“Treści publikowane bezpośrednio przez pracowników są bardziej autentyczne niż głos marki. Sharebee rozwiązało problem dystrybucji treści w programach Social Sellingowych podając pracownikom adekwatny content i angażując w jego regularne publikowanie m.in. dzięki grywalizacji i analizie efektów. Treści są zawsze paliwem w projektach Social Sellingowych dlatego cieszymy się na partnerstwo z Social Cubem  -komentuje Marcin Sokołowski, CEO Sharebee.

Wdrożenie narzędzia u Klientów owocuje lepszą organizacją pracy, większym zaangażowaniem pracowników-ambasadorów w programy Employee Advocacy, ale także daje większe możliwości analityczne. Wysokiej jakości treści i efektywna dystrybucja pozwalają na maksymalizację wyników całego programu.

Comments

comments

203
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...