Agencja LoveBrands rozpoczęła współpracę z KENWOOD

Informacja Prasowa - 05.04.2022
98

Agencja LoveBrands rozpoczęła współpracę z KENWOOD

Agencja LoveBrands rozpoczęła współpracę z KENWOOD
Do grona klientów agencji strategicznej komunikacji zintegrowanej LoveBrands Group dołączyła marka Kenwood. Agencja odpowiada za administrację i moderację grupy na Facebooku „YOU KEN COOK by KENWOOD” oraz za współpracę z influencerami.
KENWOOD to lider wśród producentów robotów kuchennych w Europie. W swoim portfolio posiada ponad 200 produktów. Na rynku dostępne są zarówno innowacyjne roboty kuchenne, jak i nowoczesne, drobne AGD. Wszystkie urządzenia charakteryzuje bezkompromisowa jakość i najlepsze materiały.
W ramach współpracy tworzone są treści kulinarne z ekspertem, szefem kuchni, Michałem Bałazym, a także porady techniczne dotyczące użytkowania robotów KENWOOD. LoveBrands Group realizuje również comiesięczny konkurs kulinarny z nagrodami, a także realizuje kampanie z zakresu influencer marketingu.
Cieszymy się, że możemy uczestniczyć w budowaniu społeczności marki KENWOOD – eksperta w dziedzinie robotów kuchennych, dzięki którym gotowanie to czysta przyjemność. Kenwood to nie tylko najwyższa jakości, ale i piękny design, co sprawia, że praca z tą marką jest prawdziwą przyjemnością” – powiedziała Dorota Bieniek-Kaska, Prezes Zarządu LoveBrands Relations.
Za obsługę projektu odpowiada Zuzanna Bieńko (Head of Brand and Influencer Marketing) oraz Karolina Kraśnicka (Communication Consultant).

Comments

comments

98
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...