Agencja keyPR dla Fundacji Sue Ryder

Informacja Prasowa - 13.08.2020
44

Agencja keyPR dla Fundacji Sue Ryder

Agencja keyPR dla Fundacji Sue Ryder

Fundacja Sue Ryder wybrała Agencję Public Relations keyPR do obsługi całościowych działań komunikacyjnych. Współpraca rozpoczęła się w lipcu 2020 i potrwa 12 miesięcy.

Agencja keyPR obsługuje całościowe działania komunikacyjne Fundacji Sue Ryder: opracowanie strategii komunikacji Fundacji i Master Content Planu. Praca bieżąca polega na przygotowywaniu informacji prasowych, tekstów eksperckich, wyszukiwaniu kontekstów wraz z doradztwem w obrębie CSR oraz wsparciem w zakresie budowania wizerunku Fundacji i doradztwa projektowego.

“Fundacja od jakiegoś czasu przechodzi szereg zmian również w warstwie wizerunkowej i komunikacyjnej. Dlatego zdecydowaliśmy się na profesjonalną współpracę z agencją, która ma doświadczenie w działaniach z organizacjami pozarządowymi.” – mówi Filip Suprowicz, Dyrektor Wykonawczy w Fundacji Sue Ryder.

“Bardzo dziękuję za zaufanie, którym obdarzyła mnie Fundacja Sue Ryder. Odpowiedzialność społeczna i CSR to dla naszej agencji bardzo ważny obszar, dlatego ogromnie cieszę z tej współpracy. Będziemy mogli wykorzystać nasze umiejętności nabyte podczas pracy przy innych projektach CSR.” – stwierdza Karolina Kowalska, właścicielka agencji keyPR.

KeyPR dotychczas współpracowała z wieloma instytucjami non-profit, organizując różnego typu społeczne akcje m.in ze Stowarzyszeniem Polska Wódka przy kampanii “Pływam bez Promili”, z Fundacją Hospicjum Onkologiczne św. Krzysztofa w Warszawie, czy przy ogólnopolskiej kampanii dla Koalicji Klimatycznej i WWF Polska w ramach projektu “Co z tą wodą?”.

Comments

comments

44
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...