Agencja Harbingers z nową identyfikacją wizualną

Informacja Prasowa - 30.10.2019
300

Agencja Harbingers z nową identyfikacją wizualną

Od dziś krakowska agencja digitalowa Harbingers prezentuje nowy, odświeżony wizerunek. Zmianie uległy takie elementy identyfikacji marki, jak wygląd strony internetowej, logo oraz herb. Jak jest cel redesignu i co poprzez zmiany chce zakomunikować Harbingers?

„Poprzez ciągły, odważny rozwój, dawać Tobie i nam wartość i spełnienie” – to hasło przyświeca agencji, która od ponad dwóch lat walczy dla sklepów e-commerce, producentów, eksporterów i korporacji o ich dynamiczny wzrost i pozycję lidera online.

Potrzeba ciągłego rozwoju i niechęć do stagnacji wpisane są w DNA Harbingers, stąd też pomysł na zmianę identyfikacji wizualnej samej agencji. Celem odświeżenia wizerunku jest komunikacja dopasowana do tych, którzy, podobnie jak Harbingers, nie boją się odważnych decyzji i chcą być liderem w swojej branży.

Innowacja, doświadczenie, odwaga

Jak tym razem zaskakuje nas agencja, która nie boi nazywać się e-commerce #GameChangers? Nowa szata graficzna jeszcze mocniej podkreśla charakter marki. Jak przyznaje Kornel Dulęba, CEO Harbingers:

W naszej poprzedniej identyfikacji wizualnej skupiliśmy się na doświadczeniu, a dziś dodajemy nowoczesność i odwagę. Odświeżony wizerunek agencji to połączenie profesjonalizmu, skuteczności oraz innowacji. Takie zestawienie znakomicie oddaje naszą osobowość oraz podkreśla przywiązanie Harbingers do technologii i sztuki marketingu cyfrowego.

Jak dodaje CEO Harbingers, to, co aktualnie można podziwiać na stronie internetowej agencji, to jedynie czubek góry lodowej – kluczowa zmiana to redefinicja wartości Harbingers:

W ciągu ostatnich dwóch lat nasz zespół powiększył się o kilkudziesięciu specjalistów. Realizujemy projekty w Polsce i na świecie dla najbardziej ambitnych marek, m.in. Castoramy, Capgemini, Oknoplast, 4F, TALLY WEiJL, Dr.Max, Kare Design. Tylko w tym roku otrzymaliśmy 5 nominacji do European Search Awards, 2 nominacje do Google Premier Partner Awards i 3 nominacje w International Performance Marketing Awards – w tym dla najlepszej agencji na świecie. Możemy pochwalić się skutecznością, doświadczeniem, nie brak nam ambicji. Wraz z rozwojem Harbingers zmieniły się również nasze wartości, które pielęgnujemy i wspieramy w organizacji.

Efekty zmian podziwiać można na stronie internetowej agencji: harbingers.io

Comments

comments

300
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...