Agencja Grayling wesprze kampanię edukacyjną Tetra Pak

Informacja Prasowa - 29.06.2017
19

Agencja Grayling wesprze kampanię edukacyjną Tetra Pak

Do grona klientów Grayling Poland dołączyła firma Tetra Pak, jeden z największych światowych producentów opakowań kartonowych. Agencja odpowiada za kompleksową realizację na polskim rynku kampanii „Dobre opakowanie ma znaczenie”, w tym: komunikację w kanałach digital, działania influencer marketingowe, media relations oraz organizację eventów. Projekt realizowany jest w ramach działu konsumenckiego – za komunikację digitalową odpowiada Anna Kuprian, Head of Digital, a działania skierowane do mediów i stakeholder’ów koordynuje Sylwia Piekarska, Account Manager.

– Chociaż tematy dotyczące zalet i wad różnego rodzaju opakowań żywności przewijają się w debacie publicznej już od kilku lat, większość konsumentów w dalszym ciągu nie zwraca uwagi na to, w co zapakowany jest produkt, który wkładają do koszyka podczas zakupów. Tymczasem, jeżeli zdamy sobie sprawę, że w samej tylko Europie w ciągu jednego dnia z półek sklepowych znika 500 milionów opakowań napojów takich jak mleko czy soki, a to z kolei w okresie rocznym przekłada się na ponad 182 miliardy pojedynczych wyborów, zrozumiemy, jak ogromne znaczenie ma świadome podejście do tego tematu – mówi Katarzyna Sady, Marketing Manager Tetra Pak. I dodaje: – Celem kampanii „Dobre opakowanie ma znaczenie” jest zwrócenie uwagi, zarówno konsumentów, jak i producentów żywności, na kwestie związane z wyborem odpowiedniego opakowania i jednocześnie zachęcenie ich do korzystania z wygodnych, przyjaznych dla zdrowia oraz środowiska opakowań kartonowych. Konsultanci Grayling już na etapie ofertowania zrobili na nas wrażenie swoją wiedzą i niekonwencjonalnymi pomysłami. Jesteśmy przekonani, że wspólnymi siłami skutecznie zmobilizujemy Polaków do świadomych wyborów.

– Cieszymy się, że razem z Tetra Pak będziemy mieli okazję udowodnić, że nawet pozornie małe wybory mają ogromne znaczenie, jeżeli spojrzy się na nie z szerszej perspektywy. Aby dotrzeć do jak największego grona odbiorców, w prowadzonych przez nas działaniach wykorzystujemy szereg narzędzi. Z uwagi na charakter projektu zdecydowany prym wiodą tu oczywiście rozbudowane aktywności digitalowe, którym towarzyszą tradycyjne media relations, współpraca z influencerami oraz różnego rodzaju wydarzenia specjalne. Ponadto, do naszych zadań należy wspieranie Tetra Pak w zakresie budowania relacji z kluczowymi partnerami biznesowymi i społecznymi – mówi Ira Czerniawska, Dyrektor Działu Konsumenckiego Grayling Poland.

Kampania edukacyjna „Dobre opakowanie ma znaczenie” to pierwsza tego rodzaju aktywność Tetra Pak na polskim rynku. Dotychczas firma nie prowadziła w naszym kraju działań wizerunkowych na tak szeroką skalę.

Comments

comments

19
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...