Agencja Grayling dla Glovo
Agencja Grayling dla Glovo
Platforma Glovo powierzyła opiekę nad działaniami z zakresu public affairs w Polsce agencji Grayling Poland. Agencja będzie odpowiedzialna za opracowanie strategii działań PA, bieżące doradztwo oraz wsparcie w relacjach z interesariuszami i administracją publiczną.
Z początkiem roku, Grayling Poland rozpoczęło obsługę Glovo w zakresie Public Affairs. W ramach współpracy, agencja wesprze firmę w opracowaniu strategii działań public affairs w Polsce, będzie prowadzić działania doradcze, monitorować zmiany w zakresie aktualnych regulacji, a także zarządzać kontaktami z interesariuszami i administracją publiczną. Agencja Grayling została wybrana w procedurze konkursowej. To już trzeci rynek w Europie, obok Brukseli i Rumunii, na którym Grayling wspiera Glovo w działaniach z zakresu Public Affairs.
„Bardzo się cieszę, że do grona naszych klientów dołączyła jedna z najbardziej rozpoznawalnych i innowacyjnych platform, jaką jest Glovo. Z przyjemnością wykorzystamy nasze doświadczenie z obszaru Public Affairs, w tym także z pracy dla klientów działających w obszarze „digital economy” na rzecz Glovo, przyczyniając się, mam nadzieję, do dalszego rozwoju tej firmy w Polsce” – mówi Klara Banaszewska, dyrektor generalna Grayling Poland.
Glovo to aplikacja mobilna łącząca konsumentów i firmy oraz kurierów dostarczająca na życzenie produkty z lokalnych restauracji, sklepów spożywczych czy supermarketów, obecna w Polsce od 2019 r. Glovo obsługuje ponad 5 milionów klientów miesięcznie, ma 70 tysięcy współpracujących kurierów i ponad 130 tysięcy sklepów i restauracji partnerskich w 25 krajach na świecie. Obecnie rozwija w Warszawie drugie europejskie centrum technologiczne.