Agencja Good One PR nowym członkiem ZFPR

Informacja Prasowa - 18.06.2024
22

To kolejna firma, która zdecydowała się współpracować z ZFPR na rzecz kształtowania profesjonalnego środowiska public relations w Polsce

Do Związku Firm Public Relations dołączyła nowa agencja – Good One PR. To kolejna firma, która zdecydowała się współpracować z ZFPR na rzecz kształtowania profesjonalnego środowiska public relations w Polsce.

Good One PR to agencja strategicznego zarządzania komunikacją, obecna na polskim rynku od 2009 roku. Wśród klientów agencji znajdują się zarówno polskie, jak i globalne marki z wielu branż, w tym m.in. FMCG, retail, e-commerce, zdrowie, turystyka, finanse czy usługi biznesowe. W ofercie agencji znajdują się m.in. działania z zakresu: PR produktowego, PR korporacyjnego, PR kryzysowego, employer brandingu, public affairs, CSR/ESG, czy influencer marketingu. Good One PR z powodzeniem realizuje także premiery produktowe, kampanie crowdfundingowe czy eventy.

– Dołączenie Good One PR do Związku Firm Public Relations jest kolejnym ważnym krokiem w rozwoju naszej agencji. Wierzymy, że dzięki temu będziemy mieli możliwość współpracy oraz wymiany doświadczeń z innymi liderami branży. Chcemy być na bieżąco z najnowszymi trendami na rynku, a także uczestniczyć w ciekawych akcjach i projektach organizowanych przez ZFPR. Cieszę się, że możemy być częścią organizacji zrzeszającej wiodące agencje specjalizujące się w profesjonalnych usługach PR oraz wspólnie pracować na rzecz rozwoju branży public relations w Polsce – podkreśla Ewelina Puławska, Managing Director w Good One PR.

W gronie klientów nowej agencji członkowskiej ZFPR są m.in.: BIG InfoMonitor, FM Logistic, J.W. Construction Holding S.A., POLOmarket czy iRobot Polska.

Comments

comments

22
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...