Agencja GONG z kampanią dla marki Lipton z udziałem Martyny Wojciechowskiej

Informacja Prasowa - 29.07.2019
272

Agencja GONG z kampanią dla marki Lipton z udziałem Martyny Wojciechowskiej

Wystartowała kampania wprowadzająca na rynek nową serię produktów Zioła Świata Lipton, przygotowana przez agencję GONG. Kampania “Smaki inspirowane światem” obejmuje spot telewizyjny, komunikację w mediach społecznościowych, display oraz instore. Do udziału w kampanii została zaproszona Martyna Wojciechowska, znana z inspirowania ludzi do zdobywania nowych doświadczeń.

Kampania “Smaki inspirowane światem”, za której koncept kreatywny i kreację odpowiada agencja GONG (Group One), to połączenie produktów z serii Zioła Świata Lipton z ideą podróżowania i poszukiwania inspiracji w najdalszych zakątkach świata. Do udziału w kampanii została zaproszona Martyna Wojciechowska, która jako dziennikarka, podróżniczka i dyrektor programowa Travel Channel, idealnie wpisuje się w koncept inspiracji czerpanych z podróży.

Dziennikarka wystąpiła w spocie, który dostępny jest w dwóch wersjach pokazujących smaki inspirowane podróżami – m. in. do Japonii, Indii i Australii. Oba 30 sek. spoty będą wykorzystane w kampanii telewizyjnej i na kanałach Social Media. Na potrzeby YouTube powstały wersje 45 sek.,15 sek. oraz 6 sek. Gong przygotował również kreacje do kampanii display i instore. Wizerunek Martyny Wojciechowskiej pojawi się na materiałach POS w największych sieciach sprzedaży.

“Agencja GONG przystosowała pomysł do globalnych wymogów i w sposób naturalny, a jednocześnie kreatywny, połączyła koncept nowych produktów z serii Zioła Świata Lipton z rozpoznawalnością Martyny Wojciechowskiej. Dodatkowo agencja wyróżniła się szybkością działania oraz wyciąganiem wniosków z badań konsumenckich i umiejętnością ich adaptacji” – mówi przedstawiciel Liptona, Kamil Kasprowicz.

Kampania, którą agencja GONG realizuje dla marki Lipton po wygranym przetargu, potrwa do 31 grudnia.

Comments

comments

272
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...