Agencja FormUp wygrywa przetarg na działania performance marki Nationale-Nederlanden

Informacja Prasowa - 06.04.2021
230

Agencja FormUp wygrywa przetarg na działania performance marki Nationale-Nederlanden

Agencja FormUp wygrywa przetarg na działania performance marki Nationale-Nederlanden

 

Do grona klientów FormUp dołącza ubezpieczyciel Nationale-Nederlanden. Agencja jest odpowiedzialna za planowanie oraz realizację kampanii performance nastawionej na sprzedaż produktów ubezpieczeniowych.

W wyniku wygranego przetargu FormUp odpowiada m.in. za strategię, planowanie i zakup mediów oraz bieżącą analizę i optymalizację kampanii w kanałach digital. Do zadań zwycięskiej agencji należy również wsparcie marki w zakresie content performance marketingu oraz wdrożenie dedykowanego systemu analitycznego, który ma zwiększyć precyzję oceny efektywności realizowanych kampanii.

Celem działań jest sprzedaż ubezpieczeń na życie oraz produktów online: ubezpieczenia dziecka, ubezpieczenia nieruchomości, ubezpieczenia roweru i ubezpieczenia turystycznego.

Internet jest dla nas bardzo istotnym źródłem pozyskania nowych klientów. Celem jest skalowanie sprzedaży, przy zachowaniu efektywności kosztowej. Wierzymy, że wiedza i doświadczenie agencji FormUp pozwolą nam to osiągnąć – mówi Tomasz Orczykowski, Head of  Digital Marketing w Nationale-Nederlanden.

FormUp to agencja specjalizująca się w prowadzeniu kompleksowych działań sprzedażowych w nowym ekosystemie digital. W celu osiągania najlepszych rezultatów performance, wykorzystuje autorski system monitorowania ROI. W portfolio klientów agencji znajdują się m.in.: PremiumMobile, STS, DUKA, 11 bit studios.

Comments

comments

230
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...