Agencja Face it! oraz RAS Associates Public Relations rozpoczynają partnerską współpracę

Informacja Prasowa - 18.10.2021
166

Agencja Face it! oraz RAS Associates Public Relations rozpoczynają partnerską współpracę, aby świadczyć usługi PR na terenie Unii Europejskiej i Amery

Agencja PR Face it! z siedzibą w Warszawie oraz RAS Associates LLC z Philadelphii ogłosiły dziś początek partnerskiej współpracy. Firmy otworzyły swoje wirtualne biura w miastach – siedzibach partnera. Wzajemne przedstawicielstwa stworzą obu agencjom możliwość szerszego dotarcia z usługami PR do potencjalnych klientów w Europie i Ameryce Północnej.

Z prawdziwą przyjemnością wraz z RAS Associates ogłaszamy początek nowego biznesowego przedsięwzięcia – mówi Joanna Adamiak, CEO agencji Face it! – Wirtualne biuro w Filadelfii, w siedzibie RAS Associates otwiera Face it! szerokie spektrum nowych możliwości zarówno w Stanach Zjednoczonych, jak i całej Ameryce Północnej. Współpraca z amerykańską agencją to również okazja do biznesowego łączenia potrzeb obecnych i przyszłych klientów.

Jesteśmy bardzo podekscytowani partnerską współpracą z Face it! – komentuje Bob Schiers, założyciel i CEO w RAS Associates. – Mieliśmy przyjemność pracować z Joanną i jej zespołem przy okazji wielu projektów w ciągu ostatnich lat, więc obecne partnerstwo jest zwieńczeniem tej kooperacji. To dla obu naszych firma szansa na poszerzenie możliwości dostarczania usług biznesowych na terenie Unii Europejskiej i Ameryki Północnej.

Właściciele obu firm po raz pierwszy nawiązali kontakt, kiedy agencja Face it! dołączyła do Unified Strategies Public Relations Network międzynarodowej sieci niezależnych firm Public Relations założonej właśnie przez Boba Schiersa i Susan Hamburg z Orlando na Florydzie.

Przez ostatnie 3 lata, w trakcie współpracy Face it! z RAS, zdaliśmy sobie sprawę jak wiele łączy nasze firmy, przede wszystkim w podejściu do klientów – komentuje Bob Schiers. – Podczas jednej z rozmów zastanawialiśmy się nad tym w jaki sposób, w obecnej globalnej sytuacji ekonomicznej nasze firmy mogłyby się rozwijać. To właśnie wtedy Joanna zaproponowała otwarcie wzajemnych wirtualnych biur w obu krajach.

Nasze biznesowe partnerstwo daje obu agencjom możliwość zaistnienia na nowych rynkach, a także pozwoli na zaproponowanie naszym klientom efektywnych rozwiązań i racjonalnych kosztowo usług, wzbogaconych o lokalne doświadczenie partnera – mówi Joanna Adamiak.

Jest bardzo wiele firm zarówno w Polsce, jak i w UE, które potrzebują wsparcia PR-owego na terenie USA i Ameryki Północnej – i na odwrót, wiele firm ze Stanów i całej Ameryki prowadzi swoje interesy tutaj – dodaje Adamiak.

Globalizacja to prawdopodobnie najważniejszy obecnie czynnik definiujący przyszłość branży public relations – mówi Schiers. – Rozwój technologiczny sprawił – na szczęście, a może wręcz przeciwnie – że świat znacząco się skurczył. Jednak dla mnie najbardziej fascynujące jest tempo w jakim to się stało. Coś co wcześniej zajmowało kilka dni, tygodni czy miesięcy, obecnie może się wydarzyć w ciągu sekund. Kryzys wizerunkowy firmy w USA staje się natychmiast newsem w Europie. Również pozytywne wydarzenia w Europie, Azji czy każdym innym zakątku świata stają światowym newsem w kilka chwil. W takich warunkach firmy zajmujące się PR muszą reagować natychmiast. Współpraca partnerska między Face it! a RAS da naszym klientom możliwość globalnego dotarcia z przekazem w jak najkrótszym czasie.

Joanna Adamiak

Bob Schiers

Comments

comments

166
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...