Agencja Dziadek do orzechów stworzy strategię komunikacji dla marki

Informacja Prasowa - 17.08.2018
297

Agencja Dziadek do orzechów stworzy strategię komunikacji dla marki

Kopalnia Soli „Wieliczka” i agencja Dziadek do orzechów rozpoczynają współpracę. Agencja będzie odpowiedzialna za stworzenie strategii komunikacji obiektu.

Do zakresu działań agencji należy przygotowanie dogłębnej analizy dotychczasowych działań Kopalni z uwzględnieniem aktualnego pozycjonowania oraz wypracowanie nowej ścieżki komunikacji.

W ramach kompleksowych działań powstanie nowa, złożona architektura marki Kopalnia Soli „Wieliczka” która będzie opierać się na szczegółowych badaniach grupy docelowej. Celem działań jest budowanie silnego brandu i utrzymanie pozycji lidera wśród obiektów turystycznych w Polsce.

Comments

comments

297
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...