Agencja digitalowa WebTalk rozwija kompetencje i tworzy dział LAB, dedykowany działaniom Research & Development
Informacja Prasowa - 22.02.2022Agencja digitalowa WebTalk rozwija kompetencje i tworzy dział LAB, dedykowany działaniom Research & Development
Agencja digitalowa WebTalk rozwija kompetencje i tworzy dział LAB, dedykowany działaniom Research & Development
Agencja WebTalk rozwija kompetencje w zakresie R&D i nowych technologii, by poszerzać ofertę o nowe narzędzia zwiększające efektywność komunikacji, dzięki Internet of Behaviour, Digital Lifestyle i A-Commerce.
W związku z rozpowszechnieniem się nowego modelu konsumenta WebTalk rozwija kompetencje digitalowe w dedykowanym dziale. WebTalk LAB oferuje Klientom działania w obszarach Digital Lifestyle, A-commerce i Internet of Behaviour, co obejmuje m.in. audyty, analizy, warsztaty, rekomendacje, wdrożenia i tracking z wykorzystaniem rozwiązań new tech. Implementacja danych działań ma służyć poprawieniu widoczności marek oraz rozbudowaniu customer experience poprzez rozwój efektywności sprzedażowej online i projektowanie atrakcyjnych kontekstów technologicznych.
– WebTalk LAB to kolejny etap w rozwoju naszych kompetencji jako agencji full service digital. Większość marek chce dostosować swój przekaz pod cyfrowego konsumenta, ale dalej ma pewne obawy przed nowymi technologiami – dlatego nie tylko oferujemy wdrażanie innowacyjnych rozwiązań, ale również weryfikujemy podjęte działania i edukujemy naszych klientów. Już na tak wczesnym etapie widzimy ogromny potencjał nowego działu – mówi Michał Dunin, Dyrektor Zarządzający WebTalk.
Na czele działu stanęła Dorota Pindel, z WebTalk związana od 2019 roku. Zanim rozpoczęła rozwijanie działu LAB, odpowiadała m.in. za strategiczną obsługę Klientów, wsparcie procesów new businessowych i bieżących Klientów w implementacji strategii na stanowisku Senior Strategy Plannerki. Dorota z branżą marketingową związana jest od 2011 roku i regularnie dzieli się wiedzą w publikacjach branżowych na temat e-commerce i konsumentów.
– Cyfrowy konsument jest marketingowym wyzwaniem, ale dzięki swojej widoczności i otwartości nie jest igłą w stogu siana. Szuka tam, gdzie lubi; szuka wtedy kiedy może; szuka tak jak umie. Potrzebuje wyboru, dostępu, szybkości, wolności, prostoty i pewności. Najważniejsze co marka może mu więc dać, to dopasowanie do jego potrzeb – choćby dzięki marketingowi, który analizuje, identyfikuje i ułatwia. Content cyfrowy bardzo często jest ważniejszą częścią doświadczenia i lojalizuje bardziej niż sam produkt. – mówi Dorota Pindel, Research & Development Director WebTalk Lab.
LAB pod kierownictwem Doroty Pindel to przestrzeń optymalizacji i rozwoju. W ofercie znajdują się produkty consumer driven – jak analizy i audyty UX, Voice of Consumer, Customer Experience i Customer Effort, a także wprowadzające innowacyjność – jak pomysły i pilotaże oparte na technologiach interaktywnych (augmented reality) czy blockchain (NFT). Oprócz tego LAB oferuje też analitykę, strategię i wdrożenia sprzedaży digital, która obejmuje E-commerce (rich content), A-commerce (ekosystemy sprzedaży) oraz Social Commerce (live commerce i shoppable media).