Agencja digitalowa Tigers objęła 60% udziałów w Chiny dla Każdego (CDK Sp. z o.o.)

Informacja Prasowa - 17.06.2021
220

Z dniem 1. maja 2021 r. agencja digitalowa Tigers objęła 60% udziałów w Chiny dla Każdego (CDK Sp. z o.o.) - firmie doradczo-tłumaczeniowej, która pom

Z dniem 1. maja 2021 r. agencja digitalowa Tigers objęła 60% udziałów w Chiny dla Każdego (CDK Sp. z o.o.) – firmie doradczo-tłumaczeniowej, która pomaga polskim przedsiębiorcom wejść na chiński rynek. To realizacja strategii obranej wraz z rebrandingiem Tigers na początku roku.

Umowę z ramienia Tigers podpisał CEO firmy Franciszek Georgiew, a CDK reprezentuje Wojciech Jaworski.

Spółka zamierza pozyskiwać klientów zainteresowanych ekspansją na rynki azjatyckie, ale również pomagać chińskim firmom wchodzić na rynki europejskie.

– Chcemy robić marketing chiński, bo ten kapitał płynie i będzie dalej płynąć do Polski, a bariery kulturowe, techniczne oraz prawne są ogromne i potrzebne jest wsparcie podmiotu doradczego i operacyjnego, tworzonego przez pasjonatów. – komentuje Franciszek Georgiew, CEO Tigers. 

Współpraca z CDK ma zapewnić stały dostęp do klientów zainteresowanych tamtejszymi rynkami. 

– W planach strategicznych Tigers znajduje się ekspansja zagraniczna. Naszym kierunkiem nie jest Zachód i wciąż dziwi mnie, jak bardzo to ludzi zaskakuje, biorąc pod uwagę obecną sytuację geopolityczną. Chcemy powrócić do ojczyzny Tygrysów – dynamicznie rosnącej Azji. Tam jest przyszłość świata, wzrost i innowacja. Czuję wspólnotę ducha i wartości z ciekawym regionem Azji Południowo-Wschodniej, tam leży nasza przyszłość. Już wkrótce pokażemy Wam case’y z kampanii na rynku Hong Kongu czy w Singapurze. Uczymy się tamtejszego rynku i kanałów social media, upatrując w tym silnego UVP marki Tigers – podkreśla Georgiew.

Agencja Tigers wnosi zaplecze operacyjne i inwestycje oraz wsparcie marketingowe. CDK z kolei – wiedzę o Chinach, sieć kontaktów, kompetencje językowe i doświadczenie na rynku tłumaczeniowo-konsultacyjnym.

– Naszą misją jest bycie przewodnikiem na Jedwabnym Szlaku, a ambicją – stać się kompleksowym wsparciem dla każdego, kto chciałby wejść na agresywnie rosnący chiński rynek. Research, marketing, tłumaczenia i etykieta chińska nie mają przed nami tajemnic – podkreśla Wojciech Jaworski, CEO CDK.

O szczegółach działalności CDK można przeczytać w artykule Jaworskiego: https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:ugcPost:6811258952714645505?updateEntityUrn=urn%3Ali%3Afs_feedUpdate%3A%28*%2Curn%3Ali%3AugcPost%3A6811258952714645505%29 

Tigers to agencja digitalowa, istniejąca od 2015 r. W 2021 r. przeszła całościowy rebranding i zmianę nazwy firmy (z Social Tigers na Tigers), obierając jako jeden ze strategicznych kierunków rozwój działalności na rynki azjatyckie. 

Comments

comments

220
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...