Agencja d*fusion communication w Związku Firm PR

Informacja Prasowa - 19.02.2019
169

Agencja d*fusion communication w Związku Firm PR

Agencja d*fusion communication w Związku Firm PR

Agencja d*fusion communication dołączyła do Związku Firm Public Relations. ZFPR jako reprezentacja branży public relations przyciąga agencje z całej Polski. Obecnie zrzesza wiodące firmy PR głównie z województwa mazowieckiego, małopolskiego, dolnośląskiego, łódzkiego oraz pomorskiego.

 d*fusion communication specjalizuje się m.in. w obsłudze firm z obszaru nowych technologii, transportu i logistyki, doradztwa biznesowego, real estate oraz przemysłu i produkcji. Wśród jej klientów znajdują się m.in. takie marki jak Samsung, Microsoft, DPD, Uber, Hub Hub czy Canon. Od początku działalności wyróżnikiem agencji była innowacyjność rozumiana jako kreatywne podejście do realizowanych projektów, a także skuteczna komunikacja nowatorskich rozwiązań, usług                     i produktów. Firma zbudowała kompetencje w zakresie komunikacji B2B, komunikacji produktowej, komunikacji kryzysowej oraz digital & influencer marketingu.

 d*fusion działa na rynku od 2010 roku. Nasza firma postała w cyfrowych czasach, które charakteryzuje zaawansowane wykorzystanie technologii, błyskawiczna wymiana informacji                     i pączkujące innowacje. Zależy nam, by odpowiadać na wyzwania komunikacyjne świata, który nieustannie się zmienia – mówi Kamil Kozłowski, Partner Zarządzający d*fusion communication.

– Związek Firm Public Relations gromadzi firmy o różnorodnych doświadczeniach i punktach widzenia. Możliwość poznania nowych praktyk i rozwiązań wpływa na proces ciągłych usprawnień, które staramy się wprowadzać w firmie każdego dnia. Wierzymy, że wymiana kreatywnych pomysłów                  w gronie profesjonalistów przyczyni się do lepszego zrozumienia korzyści wynikających z prowadzenia działań Public Relations wśród firm i instytucji publicznych – dodaje Łukasz Malczewski, Partner Zarządzający d*fusion communication.

Agencja jest laureatem wielu branżowych nagród, m.in. EMEA SABRE Awards 2018. W grudniu 2018 roku również otrzymała Złote Spinacze w kategoriach PR produktu oraz Kreatywność za kampanię Surface AntyLuwr dla Microsoft Polska.

Comments

comments

169
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...