Agencja Deloitte Digital wygrała przetarg na obsługę marki Star

Informacja Prasowa - 27.02.2017
101

Agencja Deloitte Digital wygrała przetarg na obsługę marki Star

Koncern PepsiCo rozstrzygnął rozpisany w styczniu 2017 roku przetarg na pomysł kreatywny oraz wdrożenie działań digitalowych dla marki Star. Deloitte Digital została wyłoniona spośród innych zaproszonych do przetargu agencji. 

Agencja Deloitte Digital będzie odpowiadać za wdrożenie i przeprowadzenie nowej kampanii wizerunkowej digital. Celem jest repozycjonowanie marki w grupie słonych przekąsek. Start działań planowany jest wiosną 2017 roku.

Jak podkreśla Katarzyna Rogowska, Brand Manager marek Star, Mr Snaki i Sunbites

O wyniku przetargu zadecydowało uwzględnienie specyfiki grupy docelowej, zaadresowanie celów strategicznych marki oraz wyróżnialny koncept na tle kategorii.

W chwili obecnej obydwie strony formalizują warunki i zasady współpracy.

Star to kolejny nowy klient agencji Deloitte Digital. Z końcem 2016 roku w wyniku wygranych przetargów do grona klientów agencji dołączyły Pizza Hut, Mazda i Getin Bank, a PepsiCo przedłużyło współpracę na markach Pepsi i Mirinda.

Zobacz:

Firma Deloitte nagrodzona w dwóch kategoriach w międzynarodowym rankingu Gartner’a

„Festiwal Pizzy” dla Pizza Hut przygotowany z influencerami przez agencję Deloitte Digital

Deloitte Digital dla Mazda Polska

Comments

comments

101
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...