Agencja Click Community zaangażowana w projekt sponsoringowy dla marki Giant Polska
Informacja Prasowa - 16.03.2020
string(140) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2020/03/kampania-liv-polska-giant-polska-agencja-click-community.png');"
string(114) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2020/03/kampania-liv-polska-giant-polska-agencja-click-community.png"
Agencja Click Community zaangażowana w projekt sponsoringowy dla marki Giant Polska
Czy warto grać Fair Play? Takie pytanie stawia firma Giant Polska, a dokładniej marka LIV w swoim najnowszym projekcie sponsoringowym skierowanym do kobiet. Wyłania w nim również nową ambasadorkę, Aleksandrę Bańbor. Kampania marketingowa pt. „Czy warto grać Fair Play?” została przygotowana przez Click Community dla Giant Polska. Po stronie agencji było:
- stworzenie scenariusza akcji,
- nagranie filmu wideo oraz jego postprodukcja,
- prowadzenie działań performance.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...