Agencja Chromatique wybrana przez markę DrWitt do realizacji działań reklamowych

Informacja Prasowa - 10.02.2025
19

DrWitt, marka z Grupy MASPEX, wybrała agencję Chromatique do poprowadzenia całościowej obsługi social media

 

Chromatique został agencją wiodącą, która poprowadzi działania reklamowo-marketingowe dla DrWitt. Od teraz odpowiada ona za całościową obsługę w social mediach marki, przygotowanie kampanii reklamowych online, aktywacje konsumenckie oraz niestandardowe akcje. Agencja Chromatique będzie także odpowiedzialna za promocję i działania z nowymi ambasadorami marki, piłkarzami Wojciechem Szczęsnym i Robertem Lewandowskim.

– Cieszymy się, że Grupa MASPEX po raz kolejny nam zaufała. To dla nas dowód, że nasze podejście do digitalu i social mediów odpowiada na potrzeby największych marek. DrWitt to ekscytujące wyzwanie, które podejmujemy z ogromnym entuzjazmem. Jesteśmy gotowi, by działać na najwyższym poziomie – mówi Jacek Baron, Business Development Director w agencji Chromatique.

Po stronie agencji za obsługę i działania dla klienta odpowiadają Paulina Śron, Senior Account Manager oraz Jacek Baron, Business Development Director.

DrWitt to kolejna marka z Grupy MASPEX, która niedawno zdecydowała się na współpracę z Chromatique. Od stycznia 2025 roku agencja prowadzi całościowo także działania reklamowe na marce Alcalia.

Comments

comments

19
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...