Agencja buduje dział Digital Media z nowym dyrektorem

Informacja Prasowa - 29.08.2017
42

Agencja buduje dział Digital Media z nowym dyrektorem

 Granica między marketingiem, sprzedażą i obsługą klienta zaciera się. Firmy coraz częściej decydują się na komunikację w kanałach digital. Na znaczeniu zyskuje marketing automation, który pozwala usprawnić proces sprzedażowy i łączyć wszystkie działania marketingowe. W obliczu tych zmian, Deloitte Digital integruje obszary Social Media, Performance Marketing oraz analityki internetowej, budując dział Digital Media. Za rozwój działu odpowiadać będzie Krzysztof Przybysławski, który dołączył do agencji na stanowisko Digital Media Director. Agencja wprowadza również nowe platformy technologiczne, takie jak Adobe Marketing Cloud.

Rewolucja technologiczna zmienia nawyki konsumenckie oraz interakcje pomiędzy klientem a firmą. Nowe kanały komunikacji dają możliwość szybkiego i precyzyjnego dotarcia do odbiorców. Jednak ich powszechność wpływa na to, że konkurencja wśród firm na rynku rośnie. Jak podkreśla Olgierd Cygan z Deloitte Digital, dobry kontent to za mało, aby dotrzeć do konsumenta. – Coraz częściej klienci oczekują od nas, że nie tylko stworzymy przyciągającą uwagę kampanię czy koncept, ale również wskażemy im jak najskuteczniej dotrzeć do ich odbiorców. Stąd rozwój oferty w zakresie marketing automation, który pozwala zintegrować działania z kilku obszarów i zapewnić klientom kompleksową „opiekę”. – mówi Olgierd Cygan, Lider Deloitte Digital w regionie Europy Środkowej. – Spodziewamy się, że automatyzacja marketingu będzie zyskiwać na znaczeniu. Szczególnie jeśli prowadzi się działania zarówno w skali regionalnej jak i globalnej. – zaznacza.

Deloitte Digital systematycznie rozbudowuje zespoły odpowiedzialne za kampanie w mediach społecznościowych oraz wyszukiwarkach, tworzące ofertę nie tylko dla klientów polskich, ale także międzynarodowych. Aby usprawnić zachodzące między nimi procesy, agencja buduje dział Digital Media, w ramach którego realizowane są działania z obszaru marketingu cyfrowego, w tym: komunikacja w mediach społecznościowych, kampanie SEO/SEM, doradztwo, implementacja oraz analiza danych.

Comments

comments

42
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...