Agencja Bluerank stworzyła quiz sprawdzający wiedzę z zasad social vivre’u

Informacja Prasowa - 04.10.2019
77

Agencja Bluerank stworzyła quiz sprawdzający wiedzę z zasad social vivre’u

Jak radzisz sobie w social mediach? Jesteś doświadczonym baronem czy początkującym dżentelmenem? Agencja Bluerank stworzyła quiz sprawdzający wiedzę z zasad social vivre’u. Chce w ten sposób zwrócić uwagę na reguły i dobre praktyki obowiązujące w mediach społecznościowych.

Około 65 milionów firm ma już strony na Facebooku, a ponad sześć milionów aktywnie promuje tu swoją działalność. Mimo to media społecznościowe dla dużej części właścicieli marek nadal stanowią świat pełen niejasnych reguł, zależności i zachowań. Jak prowadzić skuteczną komunikację i reagować na sytuacje kryzysowe? Jakie działania zwiększą zasięg postów, skąd brać inspiracje, zdjęcia i grafiki? Na takie pytania powinni odpowiedzieć sobie marketingowcy, którzy chcą z sukcesem zarządzać profilami swoich marek.
Projekt bez tytułu (7).png
Quiz stworzony przez specjalistów Bluerank to 5 pytań dotyczących najczęstszych problemów związanych z zarządzaniem biznesowymi profilami.

Poruszanie się marki w social media przypomina emocjonujący wieczór w towarzystwie śmietanki towarzyskiej. Na przyjęcie przyszliśmy z planem, aby dobrze się bawić i nie zostać jako jedyni w domu, jednak okazuje się, że lawirujemy ostrożnie wokół innych gości, a od czasu do czasu powiemy o dwa słowa za dużo. Social media, tak jak przyjęcia towarzyskie, rządzą się swoimi prawami. Trzeba je rozgryźć i grać według tych zasad, aby znaleźć się wśród elity i brylować w towarzystwie – Julia Kałużyńska, Head of Social Media, Bluerank.

Wśród klientów, dla których Bluerank realizuje działania komunikacyjne w social mediach są: Porta, Uniqa i Unilever Food Solutions. Agencja specjalizuje się także w płatnych działaniach reklamowych w social mediach i projektowaniu chatbotów.
Więcej informacji o Social-Vivre oraz quiz znajdują się na:

Comments

comments

77
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...