Agencja Bluecloud Interactive wyszła naprzeciw problemowi …

Informacja Prasowa - 28.04.2020
212

Agencja Bluecloud Interactive wyszła naprzeciw problemowi

Agencja Bluecloud Interactive wychodzi naprzeciw przedsiębiorcom w czasach kryzysu i poszerza swoje kompetencje o doradztwo w biznesie. Powstała bezpłatna platforma z trendami na trudne czasy dla zainteresowanych.

Nadeszły trudne czasy dla przedsiębiorców, w wielu przypadkach wymagające całkowitej zmiany podejścia do działań marketingowych. Agencja Bluecloud Interactive wyszła naprzeciw problemowi, tworząc platformę o komunikacji w dobie pandemii dla osób, które zarządzają marketingiem w firmach lub własną marką.

Projekt ruszył 15 kwietnia 2020 w serwisie komunikacjawkryzysie.bluecloud.agency.  Za jego koordynację odpowiada Piotr Nogal, Chief Experience Officer w Bluecloud Interactive.

W swoim opracowaniu o komunikacji w dobie pandemii agencja pokazuje, że kontakt z odbiorcą jest niezbędny i może przynieść długofalowo trwałe korzyści marce. Eksperci z Bluecloud Interactive doradzą również, w jaki sposób prowadzić digital marketing w czasach kryzysu.

Platforma bazuje na mocnych danych opartych o doświadczenie brandu. Można w niej znaleźć najnowsze trendy społeczno-gospodarcze i statystyki z analitycznymi opisami. Eksperci agencji Bluecloud Interactive dzielą się swoim praktycznym doświadczeniem pokazując, jak zbudować wiarygodność i zaufanie do marki w czasach, gdy zmiany następują bardzo dynamicznie. Firma dzieli się również informacjami, jak rosnąć w czasie spadków i znaleźć nadzieję dla firmy w kryzysie. Na platformie znajduje się również wachlarz narzędzi marketingowych, które są kluczowe w komunikacji podczas kryzysu.

“Projekt powstał z potrzeby czasów i rynku. Chcemy uzmysłowić markom i firmom, że nie powinny przerywać działań promocyjnych i brand komunikacji, ponieważ oddadzą w ten sposób pole konkurencji. Jest wielce prawdopodobne, że po kryzysie, marki, które wstrzymają komunikację, stracą udziały rynkowe.” – mówi Piotr Nogal, Chief Experience Officer w Bluecloud Interactive.

Pomysł platformy został stworzony wspólnie przez działy New Biznes i Strategii agencji Bluecloud Interactive. Jego opracowaniem zajął się Dział Strategii oraz Dział Social Media w składzie: Piotr Nogal, który jest odpowiedzialny za koordynację projektu, Wiktor Jędrzejewski oraz Marta Rudzińska.

“W naszym opracowaniu i podajemy przykłady na podstawie kilku kryzysów w XX i XXI wieku – firm, które po kryzysie zyskały nawet kilkaset procent wzrostu. Przyjrzeliśmy się tym danym i wyciągamy z nich wnioski dla przedsiębiorców.” – tłumaczy Piotr Nogal, Chief Experience Officer w Bluecloud Interactive.

Platforma będzie rozwijana w kierunku tematów związanych z digital transformation. Druga połowa tego roku to będą wielkie inwestycje w customer service oraz komunikację i sprzedaż online. Będzie to wymagało od przedsiębiorstw transformacji w kierunku przeniesienia się do sieci na wielu płaszczyznach nie tylko związanych z komunikacją, ale też w obszarze dystrybucji, obsługi klienta czy relacji biznesowych.

Dostęp do platformy jest całkowicie bezpłatny i można go znaleźć pod tym linkiem: https://komunikacjawkryzysie.bluecloud.agency/.

Comments

comments

212
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...