Agencja Blame US wygrywa przetarg na obsługę PR marki CINEMATICVR

Informacja Prasowa - 13.09.2019
265

Agencja Blame US wygrywa przetarg na obsługę PR marki CINEMATICVR

Firma CINEMATICVR, produkująca treści VR i AR dla klientów biznesowych, została klientem agencji Blame US. Agencja odpowiadać będzie za przygotowanie oraz realizację działań związanych z kampanią informacyjno-promocyjną platformy LookRoom.

1 września 2019 roku do grona klientów agencji Blame US dołączyła firma CINEMATICVR, wykorzystująca wirtualną rzeczywistość, czyli filmy 360, VR180 oraz interaktywne aplikacje VR/AR do prezentacji oraz promocji produktów, usług i przestrzeni klientów. Agencja będzie odpowiadać za działania edukacyjne, sprzedażowe i PR. Do obowiązków Blame US należeć będą m. in.: stworzenie filmów promocyjnych, stworzenie contentu na stronę projektu oraz przetłumaczenie tekstów na języki angielski i niemiecki, działania edukacyjne oraz sprzedażowe wzmacniające wizerunek oraz rozpoznawalność marki, organizacja spotkań prasowych w celu przedstawienia usługi dziennikarzom. Agencja pozyskała klienta w wyniku wygranego przetargu. Umowę zawarto na czas określony. Sfinalizowanie projektu nastąpi do 20 listopada 2019.

Wszelkie informacje na temat przetargu dostępne są pod adresem: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publication/view/1197855?fbclid=IwAR3XJsX_JhdM_buHDzBmlNyIWKFPprK6mKfO5xWhMF8WdkFqUrhJepiujUU#info

Po stronie agencji działania koordynuje CEO firmy, Iga Chojnicka. W zespole znajdują się Paulina Koszczyk, Account Executive, Dominika Maciejewska, Junior Account Executive i Tomasz Grabiński, PR Assistant.

Comments

comments

265
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...