Agencja Big Picture odpowiedzialna za komunikację 
kampanii „Trzeźwo Myślę” Carlsberg Polska

Informacja Prasowa - 18.06.2019
169

Agencja Big Picture odpowiedzialna za komunikację 
kampanii „Trzeźwo Myślę” Carlsberg Polska

Do grona klientów Big Picture dołączyła w marcu 2019 marka Carlsberg. Agencja jest odpowiedzialna strategię komunikacji 3 edycji kampanii społecznej „Trzeźwo Myślę”, dotyczącej edukacji konsumentów w zakresie odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu.

 

Big Picture dla Carlsberg Polska

Współpraca nawiązana została w wyniku przetargu i obejmuje koncepcję, strategię oraz szeroką komunikację kampanii w mediach. Zespół lifestyle, który realizuje kampanię Carlsberga, łączy kompetencje z zakresu relacji z mediami oraz influencerami. W ostatnich latach odpowiadał za stworzenie i realizację kampanii wizerunkowych dla marek: Nespresso, L’Oréal Paris, Martini, Coca-Cola, Allegro. Realizacją kampanii oraz oficjalnym partnerem mediowym jest Grupa Agora.

Tegoroczna odsłona kampanii Trzeźwo Myślę” obejmie szeroką współpracę z mediami oraz ambasadorami.Twarzami kampanii są Vienio– warszawski raper i kucharz znany z ognistego temperamentu i własnego zdania na każdy temat, Karolina Pilarczyk – pierwsza   polska drifterka, Podwójna Mistrzyni Europy w drifcie i ambasadorka serwisu Moto.pl oraz Kasia Bigos– znana trenerka fitness i ambasadorka serwisu Myfitness.pl.  Bohaterowie filmów w charakterystyczny dla siebie sposób interpretują czym jest dla nich „trzeźwe myślenie” i jak się nim kierować w codziennym życiu. Wywiady z ambasadorami zobaczymy w okresie trwania kampanii na serwisach Haps.pl, Moto.ploraz Myfitness.pl. Kampania startuje już w połowie czerwca i potrwa do końca wakacji.

Kampanii „Trzeźwo Myślę” towarzyszyć będą też działania edukacyjne w placówkach medycznych Lux Medi i Medicover w oparciu o wyniki zrealizowanego w 2018 roku badania konsumenckiego na temat odpowiedzialnego podejścia do alkoholu i asertywności w tym względzie.

Comments

comments

169
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...