Agencja Beeffective odpowiedzialna za digital marketing sportpoland.com

Informacja Prasowa - 23.06.2021
264

Agencja Beeffective odpowiedzialna za digital marketing sportpoland.com

Agencja Beeffective odpowiedzialna za digital marketing sportpoland.com

Digitalowa agencja Beeffective z siedzibą w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym w Gdyni rozpoczęła w maju współpracę ze sportpoland. com.  To dystrybutor wielu znanych marek (m. in. KETTLER i HUDORA) oraz sportowy sklep internetowy z największą ofertą bramek na rynku.

Nasze działania poprzedziły warsztaty z Klientem, gdzie omówiliśmy sprawdzone taktyki i przykłady działań dla branży. – mówi Anita Piasecka, Performance Marketing Manager Beeffective – W ramach warsztatów bliżej poznajemy markę i oczekiwania, analizujemy dotychczasowe działania i poszczególne etapy cyklu sprzedażowego Klienta. Na tej podstawie opracowujemy strategię obecności marki w digitalu.

– Aktualnie na bieżąco śledzimy wydarzenia, dotyczące trwających właśnie mistrzostw, by wokół tego projektować komunikację. – dodaje Michał Malinowski, Social Media Specialist Beeffective – Co wspólnego ma nasz nowy klient z EURO 2020? Bramki dostępne w Sportopoland.com można oglądać podczas piłkarskich rozgrywek. 

Beeffective odpowiada za szereg usług digital marketingu marki: social media, performance marketing oraz obsługę graficzną. Projekt realizują: Michał Malinowski – Social Media Specialist, Robert Skrobek – Performance Marketing Specialist, Łukasz Kiersznikiewicz – Graphic Designer.

Beeffective – Performance Marketing & Social Media oferuje kompleksowe działania w zakresie kampanii internetowych oraz komunikacji w mediach społecznościowych. Agencja zrealizowała szereg projektów dla firm z branż: e-commerce, IT, nieruchomości, HoReCa, fashion, motoryzacyjnej czy usług B2B. Do jej kluczowych klientów należą między innymi: home&you, Skoda Plichta, Aviko, illy, Lactima, LightBox, BigStar Shoes oraz Patrizia Aryton. 

Comments

comments

264
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...