Agencja 24/7 rozbudowuje zespół kierowniczy
Agencja 24/7 rozbudowuje zespół kierowniczy
Agencja 24/7Communication w pierwszym kwartale 2020 roku powiększyła swoją kadrę menadżerską. Do agencji dołączyli Paweł Tabaka, który objął stanowisko Senior Account Managera oraz Marcin Kuchno, który będzie pełnił funkcję Junior Account Managera. Nowi menadżerowie będą odpowiedzialni za strategiczne doradztwo i zarządzanie projektami klientów agencji w zakresie komunikacji korporacyjnej, kryzysowej i szeroko rozumianego budowania reputacji. Zmiany nastąpiły również w 24/7Studio – Filip Kożusznik dołączył do zespołu i objął stanowisko Head of 24/7Studio.
Paweł Tabaka z branżą PR związany od ponad 14 lat. Jest specjalistą m.in. w zakresie komunikacji korporacyjnej, kryzysowej i wewnętrznej. Poprzednio związany był przez ponad 9 lat z Made in PR. Realizował tam projekty dla kluczowych klientów agencji, w tym m.in. dla Castorama Polska, Unidevelopment S.A., Grupy INCO S.A. Wcześniej przez ponad 4 lata pracował w Multi Communications (obecnie OneMulti), gdzie współpracował z firmami z sektora transportu (Unity Line, Centralwings, Michelin) i branży ubezpieczeniowej (Grupa AXA, ING Życie). W agencji 24/7Communication prowadzi zespół obsługujący klientów z sektora transportu, przemysłu i ubezpieczeń.
Marcin Kuchno od 2014 jest związany zawodowo z komunikacją marketingową. Specjalizuje się
w komunikacji marek z obszaru nowych technologii oraz startupów. W trakcie swojej kariery pracował dla Bobby Burgera oraz agencji Charyzma, Flywheel oraz d*Fusion. Od 2017 roku związany był z agencją Remarkable Ones. Pracował dla takich klientów jak National Geographic Channel, Discovery Channel, Microsoft, LoVo, Brainly, TomTom Telematics (Webfleet Solutions), Instytut Kościuszki, DelayFix czy Naczelna Rada Adwokacka. Jest również współtwórcą i organizatorem cyklicznych spotkań branżowych „PR bez krawatów” oraz bloga o komunikacji i mediach http://prbezkrawatow.pl/, szkoleniowiec oraz autor licznych felietonów i artykułów z dziedziny komunikacji marketingowej. W agencji 24/7Communication dołączył do zespołu obsługującego klienta OPPO.
Filip Kożusznik od ponad 10 lat wykorzystuje połączenie kreacji wizualnych, video i technologii, w celu dostarczania najwyższej jakości contentu i idących za nim cyfrowych doświadczeń klienta. Przez ostatnie lata prowadził zespoły kreatywne w realizacji projektów komunikacji digitalowej, strategii Employer Branding, czy produkcji contentu dla największych firm w Polsce i międzynarodowych korporacji – Allegro, VISA, ING, Bank Pekao, czy Philip Morris – ale też małych lokalnych marek i start-upów. W 24/7Communication objął rolę Head of 24/7Studio – inhousowego domu produkcyjnego specjalizującego się w produkcji contentu audio, photo, video, web. Zarządza pracą zespołu odpowiedzialnego za sukcesy klientów agencji w obszarze content marketingu.