Agata Modzelewska i Maciej Krawczyk awansowali na stanowiska Business Directorów w agencji Performics

Informacja Prasowa - 22.05.2019
34

Agata Modzelewska i Maciej Krawczyk awansowali na stanowiska Business Directorów w agencji Performics

Agata Modzelewska, dotychczas Senior SEO Manager i Maciej Krawczyk, ostatnio Senior Business Integration Manager w agencji marketingu efektywnościowego Performics (Publicis Groupe), awansowali na stanowiska Business Directorów.  

Agata Modzelewska jest związana z branżą marketingową od ponad 10 lat, w tym czasie zajmowała się tworzeniem komunikacji zarówno w mediach offline’owych jak i digitalowych. Jako Media Manager koordynowała prace podległego zespołu prowadząc działania we wszystkich mediach. Od 4 lat kieruje zespołem specjalistów SEO, pracując dla wszystkich klientów agencji Performics, wśród których są między innymi Samsung, BNP Parisbas, OBI, Żabka czy Sandoz. Jest odpowiedzialna za zarządzanie budżetami klientów, realizację założonych KPI oraz działania nowo biznesowe.

Maciej Krawczyk z digital marketingiem jest związany od 2011 r. Specjalizuje się w realizowaniu długofalowych aktywności marketingowych o efektywnościowym charakterze dla klientów z branży e-commerce, retail, finanse i bankowość. W Performics zarządza zespołami złożonymi ze specjalistów realizujących kampanie w różnorodnych obszarach (m.in. SEM, Paid Social, Programmatic, Afiliacja, Marketing Automation) i koordynuje prace na wielu etapach współpracy z klientem – od budowy i wdrożenia strategii performance przez analitykę i specjalistyczne badania, aż po raportowanie, wnioskowanie i optymalizację. Odpowiedzialny m.in. za współpracę z Getin Bank, BRW, W.KRUK, Frisco, OBI, Lorenz Bahlsen.

Ponadprzeciętne wyniki Agaty Modzelewskiej i Maćka Krawczyka oraz ich doświadczenie i zaangażowanie znajdują odzwierciedlenie w wysokich ocenach wystawianych nam przez Klientów. Bez wątpienia oboje mają ogromny wkład w rozwój naszych specjalistycznych usług, ale także sukcesy nowo biznesowe Performicsa – komentuje Jakub Bielerzewski, Dyrektor Generalny agencji Performics.

***

Performics jest globalną agencją performance marketingu należącą do Publicis Groupe. Oferuje najwyższej jakości, kompleksowe usługi w zakresie strategii mediów interaktywnych, rozwiązań marketingu efektywnościowego opartych na zaawansowanej analityce oraz najnowszych technologiach. Performics odpowiada za skuteczność i najwyższą jakość wszystkich strategii i działań digitalowych, których celem jest zmiana intencji zakupowych w przychody ze sprzedaży klientów.

Agata Modzelewska i Maciej Krawczyk

 

Comments

comments

34
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...