Agata Kwapień wzmacnia kompetencje Grayling Poland w zakresie digital marketingu i komunikacji konsumenckiej

Informacja Prasowa - 29.01.2018
43

Agata Kwapień wzmacnia kompetencje Grayling Poland w zakresie digital marketingu i komunikacji konsumenckiej

Agata Kwapień wzmocniła dział komunikacji konsumenckiej w Grayling Poland. Jako Account Manager będzie odpowiadała za bieżące prowadzenie działań na rzecz klientów agencji ze szczególnym uwzględnieniem aktywności w kanałach społecznościowych i digital oraz wsparcie zespołu agencji w projektach new-bizowych.

Agata Kwapień związana jest z branżą marketingu i komunikacji od czterech lat. Do Grayling Poland przeszła z działającej na globalnym rynku nieruchomości spółki VISIONAPARTMENTS, w której odpowiadała za realizację działań z zakresu content marketingu, komunikację w mediach społecznościowych, a także prowadzenie firmowego bloga oraz współpracę z blogerami i infleuncerami. Wcześniej związana była m.in. z Accenture oraz datapine, berlińskim start-upem z branży Business Intelligence.

– Jest nam niezmiernie miło powitać Agatę w naszym zespole. Jestem przekonana, że jej ciekawe doświadczenie w połączeniu z doskonałym rozeznaniem w obszarze digital marketingu przyczynią się do dalszego rozwoju naszych kompetencji w tym zakresie – mówi Ira Czerniawska, Dyrektor Działu Konsumenckiego Grayling Poland.

Grayling Poland to jedna z największych agencji PR w Polsce. Firma zatrudnia ponad 30 konsultantów specjalizujących się m.in. w takich obszarach jak Public Affairs, employer branding, a także komunikacja korporacyjna, kryzysowa i promocja marek konsumenckich.

Comments

comments

43
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...