Agata Komosa (red.naczelna naTemat) i Michał Mańkowski (dyr.ds.core businessu) o rekordowych wynikach Grupy naTemat
Redakcja PR - 04.11.2016Agata Komosa i Michał Mańkowski komentują rekordowe wyniki Grupy naTemat
W środę pisaliśmy o rekordowych wynikach, jakie Grupa naTemat osiągnęła w październiku br. Łącznie wszystkie serwisy odwiedziło niemal 9,2 mln unikalnych użytkowników. Specjalnie dla naszego portalu Agata Komosa, redaktor naczelna naTemat, która koordynuje także new business w ramach całej Grupy i Michał Mańkowski, dyrektor ds. core businessu, który na co dzień zarządza newsroomem naTemat komentują ten najwyższy dotychczas wynik.
Agata Komosa, redaktor naczelna naTemat, koordynuje new business w ramach Grupy naTemat
Wynik INN:Poland to przede wszystkim zasługa świetnie zmotywowanego zespołu prowadzonego przez naczelną Nino Dżikiję. Tematyka start-upów, biznesu i przedsiębiorczości jest wyjątkowo niewdzięczna. Sukces INN:Poland polega przede wszystkim na tym, że potrafią oni tworzyć bardzo angażujące treści i zainteresować „twardymi” tematami szeroką rzeszę odbiorców.
Michał Mańkowski, dyrektor ds. core businessu, na co dzień zarządza newsroomem naTemat
Rekordowy wynik cieszy z dwóch powodów. Raz, że nie było w nim żadnego przypadku. To efekt konsekwentnie budowanej strategii, bez anormalnych skoków ruchu, bazując na tym, co potrafimy najlepiej: wyczuwaniu internetowej emocji. Dwa, że udało się go zrobić wymagającym dla Grupy naTemat okresie. Przez ostatnie miesiące przebudowywaliśmy zespół, który już jakiś czas temu nabrał oczekiwanego kształtu. To interesujący romans dwóch światów, które przenikają się w codziennej pracy: młodych, typowo digitalowych dziennikarzy oraz starszych kolegów po fachu z wieloletnim doświadczeniem.