Agata Buzek, Bartosz Bielenia i inni w kampanii społecznej #GłosemZwierząt

Informacja Prasowa - 27.02.2020
241

Agata Buzek, Bartosz Bielenia i inni w kampanii społecznej #GłosemZwierząt

A gdyby tak… zrobić pierwszy krok i zawalczyć o prawdziwą miłość? Przyznać się do samotności i obwieścić światu czego pragniemy? Miłość ma wiele twarzy, nie każda jest oczywista. I  o tym jest najnowsza kampania Fundacji #GłosemZwierząt, która od lata pomaga ludziom znajdować życiowych towarzyszy.

Za koncepcję spotu odpowiada agencja Kreatik, za produkcję i reżyserię Andiamo. Spot powstał we współpracy z czołowymi polskimi aktorami. To właśnie dzięki nim i nieszablonowemu ujęciu tematu, realizatorzy kampanii stworzyli przekaz, który skłania do refleksji.

Możemy się bardzo różnić, ale wciąż większość z nas poszukuje jednego. Miłości. Mamy nadzieję, że oglądając kampanię, widzowie przekonają się że warto tej miłości szukać i że jest ktoś, kto na nich czeka – mówi Maria Połońska, CEO w agencji kreatywnej Kreatik.

W kampanii możemy zobaczyć Agatę Buzek, Justynę Wasilewską, Katarzynę Żak, Bartosza Bielenię, Jacka Braciaka oraz Sebastiana Stanki Stankiewicza. Wszyscy oni wcielili się w postacie, które kierowane zupełnie odmiennymi motywacjami postanowiły przełamać nieśmiałość i poszukać drugiej połówki.

Uważamy, że dopóki schroniska i fundacje w Polsce są pełne zwierząt pragnących miłości, dopóty ludzie chcący zaprosić zwierzaka do swojego domu nie powinni zwierząt kupować, lecz je adoptować – mówi Agnieszka Zabrocka z Fundacji.

Fundacja Głosem Zwierząt jest organizacją pożytku publicznego założoną w 2011 roku, która od początku swojego istnienia promuje postawę społeczną „nie kupuj, adoptuj”, do której nawiązuje kampania #GłosemZwierząt. Na stronie http://pokochaj.glosemzwierzat.pl/  Fundacja zaprasza odbiorców kampanii do świadomej dobroczynności, adopcji zwierząt bezdomnych, przekazania 1% podatku oraz finansowego wsparcia prowadzonych przez nią działań.

Comments

comments

241
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...