Aelia Duty Free startuje z kolejną, odświeżoną edycją kampanii Born in Poland
Jerzy Ciszewski - 18.01.2019Aelia Duty Free startuje z kolejną, odświeżoną edycją kampanii Born in Poland
Aelia Duty Free startuje z kolejną, odświeżoną edycją kampanii Born in Poland
Aelia Duty Free Polska rusza z kolejną odsłoną kampanii Born in Poland, czyli Rodem z Polski. Akcja marketingowa została zaplanowana na cały rok, w sześciu 2-miesięcznych cyklach. Jej głównym celem jest promowanie wyjątkowych, polskich marek.
Rozpoczęta 4 stycznia kolejna edycja kampanii Born in Poland jest kontynuacją wdrożonego w 2018 r. projektu, który spotkał się z bardzo dużym zainteresowaniem klientów. Akcja skoncentrowana jest wokół prestiżowych polskich marek kosmetyków, słodyczy i alkoholi. W ofercie można znaleźć m.in. dobrze rozpoznawalne produkty, jak np. Wedel oraz Wawel, flagowe alkohole (Chopin, Żubrówka, Wyborowa), a także te bardziej i mniej kojarzone z naszym krajem wysokiej jakości marki kosmetyczne, jak Dr Irena Eris, Phenomene, Glov czy Naturativ.
– Domeną Lagardère Duty Free jest jak najbliższa współpraca z polskimi, a w tym z regionalnymi dostawcami. Dzięki temu jesteśmy w stanie zaoferować pasażerom z całego świata najwyższej jakości, często unikalne produkty marek, których serce leży tutaj. Sukces, jaki kampania Born in Poland odniosła w zeszłym roku, skłonił nas do kontynuowania akcji – komentuje Andrzej Miłaszewicz, Dyrektor Zarządzający Lagardère Duty Free Polska.
Tegoroczna odsłona Born in Poland charakteryzuje się odświeżoną szatą graficzną nawiązującą barwami do narodowych polskich kolorów – bieli i czerwieni. Nowe logo kampanii, minimalistyczne w swojej formie, łączy odręczne pismo z nowoczesną prostą czcionką. Jednocześnie treść hasła przewodniego podkreśla przywiązanie do tradycji. Motywem przewodnim jest fala, która może przywodzić na myśl powiewającą flagę. Nowa odsłona graficzna kształtem przypomina krajobraz Polski, ale może być postrzegana również z wonią perfum, lejącą się czekoladą lub ulubionym trunkiem, a także stanowić synonim nowoczesnych technologii. Pozostawia klientom dowolność interpretacji.
– Nowa odsłona wizualna przykuwa uwagę eleganckim i minimalistycznym wykończeniem, nie zapominając jednocześnie o jej najważniejszym elemencie, czyli polskości – dodaje Magdalena Winconek, Trade Marketing Manager w Lagardère Duty Free, odpowiedzialna za oprawę wizualną kampanii i jej wdrożenie w sklepach.
Celem Born in Poland jest prezentacja portfolio polskich produktów o wysokiej jakości oraz dotarcie do pasażerów z ofertą na idealny prezent z Polski. Chcąc ułatwić im wybór, Aelia zdecydowała się na stworzenie sekcji wybranych polskich produktów w jednym, łatwym do znalezienia miejscu w sklepie, zapewniając ich dodatkową, widoczną ekspozycję oraz wyróżniając je na tle pozostałej oferty. Promocja jest wspierana animacjami na ekranach digital na kilku portach lotniczych w Polsce oraz dystrybucją katalogów produktowych wśród potencjalnych klientów przez hostessy Aelia Duty Free. Działania komunikacyjne prowadzone są również na kanałach własnych Aelii – stronie www, a także fanpage’u na Facebooku oraz Instagramie.
W minionym roku kampania Born in Poland wywołała duży entuzjazm i zainteresowanie ze strony klientów. Dzięki odpowiedniej ekspozycji, promocji i komunikacji Aelia zwiększyła sprzedaż ponad 70 polskich produktów średnio o 154%. W kategorii alkohole dużą popularnością cieszyły się wina z polskiej winnicy Adoria wytwarzane wyłącznie z lokalnych winogron oraz miody pitne i pszczele firmy Apis. Z kolei wśród kosmetyków najczęściej wybieranymi produktami były serum do rzęs Long4Lashes, a także kolekcja kąpielowa o kuszącym zapachu muffinów oraz kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała proponowane przez markę Stara Mydlarnia, których sprzedaż zwiększyła się aż o 750%.
###
Aelia Duty Free jest wiodącą marką Lagardère Duty Free – jednostki Lagardère Travel Retail specjalizującej się w sprzedaży wolnocłowej oraz dóbr luksusowych. Aelia Duty Free jest obecna na polskim rynku od 2005 r. i oferuje swoim klientom szeroki wybór ekskluzywnych, zarówno polskich, jak i zagranicznych perfum, kosmetyków, alkoholi, słodyczy oraz dodatków (m.in. zegarków czy okularów przeciwsłonecznych). W portfolio Aelia Duty Free znajdują się takie marki jak Chanel, Dior, Hermes, Yves Saint Laurent i wiele innych.
Obecnie w Polsce funkcjonują 32 sklepy na 10 lotniskach (Warszawa-Chopina, Warszawa-Modlin, Kraków, Szczecin, Lublin, Łódź, Poznań, Katowice, Olsztyn-Szymany, Gdańsk), na których łącznie zatrudnionych jest ponad 450 pracowników będących największą wartością marki. Wykwalifikowany personel zapewnia najwyższą jakość obsługi klienta nie tylko w zakresie doboru odpowiednich produktów, ale również w kwestiach pielęgnacji skóry, makijażu czy dopasowania zapachu.