
Ads4Brands ⎼ Allegro udostępnia popularne narzędzia reklamowe producentom i właścicielom marek
Informacja Prasowa - 17.06.2024
string(94) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2024/06/unnamed-77.jpg');"
string(68) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2024/06/unnamed-77.jpg"
Coraz więcej firm rozwija wewnętrzne struktury sprzedaży i promocji w kanałach e-commerce
Najpopularniejsza platforma zakupowa w Polsce wprowadza kolejne udogodnienie dla swoich partnerów ⎼ cenione narzędzia reklamowe zostały udostępnione właśnie właścicielom marek i producentom. Nowa funkcjonalność Ads4Brands pozwala im na promocję na Allegro produktów oferowanych przez wielu różnych sprzedających w ramach platformy. Wszystko to wygodnie z jednego panelu i jednego budżetu.
Coraz więcej firm rozwija wewnętrzne struktury sprzedaży i promocji w kanałach e-commerce. Dlatego też rozwiązania reklamowe Allegro, które były dotychczas dostępne poprzez współpracę z agencjami reklamowymi, teraz mogą być wykorzystywane także przez wewnętrzne działy firm ⎼ producentów i właścicieli marek. Nowe narzędzie Ads4Brands umożliwia im promowanie produktów oferowanych przez różnych sprzedających, nawet gdy marka sama nie prowadzi sprzedaży na platformie. Do włączenia usługi wystarczy konto firmowe i rejestracja w usłudze.
Nowa funkcjonalność pozwala markom zachować większą kontrolę nad kampaniami prowadzonymi w kanałach retail media, umożliwiając wsparcie autoryzowanych sprzedawców i dając wgląd we wszystkie promowane oferty w jednym miejscu wraz z dostępem do ich pełnej analityki. Dla firm przekłada się to na łatwiejszą optymalizację działań oraz możliwość płatnej promocji wybranych ofert od różnych sprzedających z jednego, wspólnego budżetu.
Widzimy, że coraz więcej producentów widzi potencjał wspierania sprzedaży marki bezpośrednio w kanałach marketplace. Nasza usługa wychodzi naprzeciw oczekiwaniom naszych partnerów. Zapewniamy im nie tylko dostęp do narzędzia, ale przede wszystkim wsparcie naszych ekspertów oraz wartościowe dane analityczne. Kilkaset dostępnych w ramach Allegro profili behawioralnych i demograficznych pozwala naszym partnerom efektywnie zarządzać kampaniami i optymalizacją budżetów.
Marcin Bruś, Group Advertising Director w Allegro.
Obecnie z rozwiązań reklamowych Allegro regularnie korzysta już kilkaset marek. Narzędzie Ads4Brands było testowane wśród pierwszych partnerów, którzy potwierdzają korzyści płynące z nowego rozwiązania. Jak podkreśla Ewa Palimąka, Digital Marketing Specialist w firmie Rebel: “Dzięki Ads4Brands zauważyliśmy znaczący wzrost widoczności ofert z naszymi produktami oraz wzrost sprzedaży realizowanej przez naszych klientów hurtowych, co sprzyja kształtowaniu naszych relacji. Zwiększyliśmy także efektywność kampanii reklamowych, zarówno pod względem kosztów, jak i osiąganych wyników”.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
