AdRetail w technologicznym partnerstwie z Roq.ad

Informacja Prasowa - 11.06.2019
228

AdRetail w technologicznym partnerstwie z Roq.ad

Roq.ad, niezależny dostawca innowacyjnych rozwiązań z zakresu probabilistycznych identyfikacji użytkowników cross-device, nawiązał partnerstwo technologiczne i sprzedażowe z Grupą Interia.pl.

Narzędzia identyfikacji użytkowników opracowane przez Roq.ad pozwalają na integrację kanałów online i offline, poprzez budowanie kompleksowej wiedzy w zakresie profili użytkowników, rozumianych nie tylko jako „ciasteczka” przeglądarek, ale również ich unikalne urządzenia mobilne. Rozwiązania te wykorzystywane są przez wydawców, agencje, domy mediowe, trading deski oraz reklamodawców w całej Europie do lepszej analizy ścieżek atrybucji, targetowania cross-device, remarketingu, „audience extension” oraz działań analitycznych.

Współpraca z AdRetail, jednostką biznesową Grupy Interia.pl, działającą w branży retail jest kolejnym etapem rozwoju analityki wpływu kampanii online na efekty offline (np. wizyty w sklepach) na polskim gruncie. Flagowy produkt „ROPO360” został z sukcesem zaimplementowany w pilotażowych kampaniach wybranych wiodących sieci handlowych oraz we współpracy z największymi domami mediowymi w Polsce.

 – Branża cross-device rozwija się niezwykle dynamicznie i miło jest obserwować, że świadomość szerokich możliwości, jakie daje ta technologia, realnie wzrosła również w Polsce. Produkty, które udało nam się wspólnie z Roq.ad zaproponować wybranym klientom zainspirowały nas, aby pójść za ciosem i poszerzyć tę technologiczną współpracę. Chcąc pozostać liderem wśród dostawców rozwiązań przeznaczonych dla branży retail oraz utrzymać miejsce lidera na polskim rynku e-gazetek promocyjnych, wdrażamy w AdRetail oraz Grupie Interia.pl to innowacyjne rozwiązanie – powiedział Karol Kamiński, Dyrektor Zarządzający w AdRetail. – Dla naszych beneficjentów jest to istotna i długo wyczekiwana nowość na rynku reklamy oraz analityki działań e-marketingowych. Wybór technologii Roq.ad nie był przypadkowy. Liczy się dla nas zaufanie i partnerskie oraz długofalowe podejście do współpracy – skomentował Kamiński.

Carsten Frien, założyciel i CEO Roq.ad dodał: -„Cieszymy się, że możemy wprowadzić na polski rynek nasze unikalne rozwiązania analityczne i wiodącą omnichannelową technologię w partnerstwie z AdRetail i Grupą Interia.pl.

AdRetail to sieć reklamowa nastawiona na efekty sprzedażowe. Bazuje na serwisach Promocyjni.pl, Okazjum i Promoceny.pl, należącymi do Grupy Interia.pl.

Comments

comments

228
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...