Admitad ewoluuje w Mitgo

Informacja Prasowa - 24.01.2023
8

Firma ma stumilionowy plan inwestycyjny na kolejne 2 lata

 

Nowa spółka Mitgo będzie obejmowała wszystkie rozwiązania i usługi z zakresu MarTech, FinTech, Smart Shopping i IT-driven Startup Incubation. Jednocześnie Admitad pozostaje na rynku – marka będzie kontynuować działania w obszarze performance marketingu i innych rozwiązań IT.

Od samego początku działalności w 2009 roku, Admitad stał się globalną siecią partnerską i światowym liderem branży afiliacyjnej. Ostatnie 5 lat było okresem intensywnego rozwoju firmy, napędzanego dużymi inwestycjami. Na różnego rodzaju projekty i przedsięwzięcia firma wydała w tym okresie ponad 30 milionów dolarów. Tylko w 2022 roku usługi i platformy Admitad wygenerowały ponad 130 milionów zamówień dla 35 tysięcy różnych marek i sprzedawców, a także zmonetyzowały działania ponad 100 tysięcy wydawców. W tym samym roku firma otworzyła biuro w Polsce.

Dynamika rozwoju wykroczyła już poza formułę marki Admitad. W związku z tym została podjęta decyzja o restrukturyzacji firmy i powstaniu Mitgo – nowej spółki dominującej, która nie tylko uprości strukturę Admitad, ale również pozostawi tej marce swobodę dalszych niezależnych postępów.

Światowa gospodarka zmienia się w szybkim tempie. Rozwijając własne produkty i inwestując w nowe obiecujące projekty, Mitgo w znacznym stopniu przyczyni się do rozwoju takich branż jak eCommerce, AdTech i MarTech. Podejście skoncentrowane na innowacjach stanowi sam trzon działalności biznesowej Mitgo. Nowa struktura firmy pozwoli nam na jeszcze większą swobodę w zakresie uruchamiania przedsięwzięć, akwizycji, inwestowania i przyciągania inwestycji – podkreśla Alexander Bachmann, prezes, założyciel i właściciel Admitad, obecnie pełniący również stanowisko prezesa Mitgo.

Mitgo aspiruje do odegrania znaczącej roli w kształtowaniu dziedzin, w których posiada aktywa, a więc MarTech, FinTech oraz rożnego rodzaju innowacji IT. Przyszłością spółki są także zupełnie nowe obszary, takie jak EdTech (usługa Univibes, pozwalająca studentom na wybór i aplikowanie do międzynarodowych programów stypendialnych) czy Smart Shopping (usługa CheckRewards). Mitgo będzie również działać jako inkubator startupów dla założycieli i współzałożycieli oraz sieć inwestorów i przedsiębiorców, wspierając i rozwijając obiecujące nowe firmy. Jednym z priorytetów spółki jest dążenie do pozyskiwania silnych i aktywnych inwestorów oraz nowych członków zespołów w regionach objętych jej aktywnością. Wraz z wejściem spółki na polski rynek, obszarem inwestycyjnym stanie się również Polska. Firma jest zainteresowana lokalnymi projektami, a polscy odbiorcy już wkrótce uzyskają pełny dostęp do rozwiązań technologicznych Mitgo.

Firmy z rodziny Mitgo (100% udziałów) skupiają się na reklamie natywnej (TakeAds), rozwiązaniach reklamowych w postaci kuponów i voucherów (FairSavings), rozwiązaniach influencer marketingowych (ConvertSocial), rynku EdTech (Univibes) oraz rozwiązaniach do śledzenia afiliacji i poleceń (Tapfiliate). Możliwości tak szerokiego spektrum działania zapewnia spółce zespół ponad 700 specjalistów w różnych regionach świata. Główne cele firmy zorientowane są na tworzenie i rozwój nowych biznesów w poszczególnych regionach. Firma planuje przeznaczyć na tę działalność nawet do 100 mln dolarów do 2025 roku.

 Informacje uzupełniające:

Mitgo to globalna firma technologiczna dostarczająca innowacyjne rozwiązania w sektorach martech, fintech i smart shopping. Rozwiązania Mitgo obejmują sieć marketingu partnerskiego Admitad Partner Network, platformę reklamy natywnej TakeAds, rozwiązanie do budowy sieci partnerskich Tapfiliate, a także narzędzie do zarabiania na kuponach i kodach rabatowych FairSavings.  

Mitgo pomaga swoim partnerom w podejmowaniu mądrych decyzji marketingowych i e-commerce’owych, wprowadzając i skalując innowacyjne pomysły na światowym rynku. Dodatkowo firma działa jako venture builder dla startupów i indywidualnych przedsiębiorców oraz jako sieć inwestorów, wspierająca nowe projekty IT.

Firma z siedzibą w Neckarsulm w Niemczech zatrudnia ponad 800 specjalistów w biurach w USA (Chicago), Europie (Amsterdam, Warszawa, Kijów i Tbilisi), Brazylii (São Paulo), Zjednoczonych Emiratach Arabskich (Dubaj) i Indiach (Gurugram).

Comments

comments

8
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...